Każdego dnia zespół sprzedażowy odbiera wiele bodźców, które mogą generować wewnętrzne konflikty. Nie ma w tym nic dziwnego. Stres, dążenie do osiągania coraz lepszych rezultatów, oczekiwania zarządu, konkurencja i cała gama wyzwań nie tyle wzmacniają źródła sporów, co je tworzą. Jak szybko doprowadzić do rozwiązania konfliktu w zespole
W jednym z zespołów sprzedażowych rodzimej firmy farmaceutycznej, zatrudniającej około 1000 osób w całym kraju, pojawił się konflikt pomiędzy przełożonym (regionalnym kierownikiem sprzedaży) a jego podwładnymi (przedstawicielami handlowymi). Konflikt narastał od kilku miesięcy – od czasu, gdy funkcję kierownika regionalnego objęła nowa, wywodząca się z tego samego kręgu przedstawicieli handlowych osoba.
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.