Anna Gola

nr 19/2015

Droga do sukcesu zwyciężczyni VI edycji Polish National Sales Awards w kategoriach Dyrektor Sprzedaży oraz Najlepszy Sprzedawca.

Jak rozpoczęła się Pani kariera zawodowa?

Od początku swojej kariery związana jestem z bankowością. Wybór tej branży był świadomy, ponieważ moim celem była praca w banku. Pracę zaczęłam na piątym roku studiów, tuż przed obroną pracy magisterskiej, w ING Banku Śląskim na stanowisku asystenta analityka w Centrum Bankowości Korporacyjnej. Dzięki temu, że miałam możliwość współpracy z największymi firmami obsługiwanymi wówczas przez CBK, a przez to realizowania dużych i ciekawych projektów, szczególnie polubiłam tę branżę, a praca stała się moją pasją. Po kilku miesiącach na stanowisku asystenckim pełniłam już funkcję kierownika Zespołu Obsługi Firm w tym samym banku, aby po niespełna roku objąć stanowisko dyrektora oddziału w części detalicznej BRE Banku – MultiBanku.

Kolejnym wyzwaniem zawodowym był awans na stanowisko dyrektora regionalnego. Praca w dynamicznie rozwijającej się organizacji, ze wspaniałymi ludźmi, realizacja wyników na ponadprzeciętnym poziomie dała mi niesamowitą satysfakcję i pewność, że branża bankowa jest moim powołaniem. To był dla mnie czas dużych sukcesów i właśnie wtedy podjęłam decyzję o powiększeniu rodziny.

Jak narodziny dziecka wpłynęły na Pani karierę zawodową?

Urodzenie bliźniąt zmieniło nieco moją aktywność zawodową. Przyjęłam propozycję pracy w prywatnym biznesie, w branży bliskiej bankowości. Obowiązki dyrektora personalnego grupy kapitałowej, odpowiedzialność członka rady nadzorczej, osadzenie w spółkach prawa handlowego i podróże po świecie dały mi szeroki wachlarz doświadczeń. Kolejne wyzwanie pojawiło się z potrzeby zmiany. Wówczas trafiłam do obecnego pracodawcy.

Oprócz pracy w Banku Pocztowym jest Pani również nauczycielem akademickim. Jak do tego doszło?

Pierwsze szlify jako nauczyciel akademicki zdobywałam w Katedrze Ekonomiki, Finansów i Marketingu Politechniki Śląskiej, gdzie jako wzorowa studentka z najwyższą średnią na roku i stypendystka ministerialna otrzymałam propozycję prowadzenia zajęć z obszaru finansów, rachunkowości i controllingu.

Pozostałe 83% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Widzew. Razem tworzymy siłę ‑ serial o przywództwie

Widzew. Razem tworzymy siłę - serial o przywództwie

W 2015 roku Widzew Łódź, jeden z najbardziej znanych i zasłużonych polskich klubów piłkarskich zbankrutował. Od tego czasu rozpoczęła się żmudna droga odbudowy. O jednym z etapów tej podróży opowiada dokumentalny serial produkcji Canal Plus. Ale niech nas nie zwiedzie „pierwsze dno”, bo nie jest jedyne. Serial ten jest genialnym studium przywództwa. Powinien go obejrzeć każdy szef sprzedaży oraz handlowiec, nie tylko kibic. A jeśli nie obejrzeć, to przynajmniej przeczytać ten artykuł.

Czytaj więcej

Kto pyta, ten rządzi

Kto pyta, ten rządzi

– wywiad z Rafałem Błachowskim, trenerem sprzedaży, autorem książki „Porozmawiajmy o sprzedaży”

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.