Szef Sprzedaży 29/2016

SS_29.jpg

Portret współczesnego klienta

Współczesny klient nie chce tracić czasu na chodzenie po sklepach, to firmy muszą go znaleźć i skutecznie zaangażować, używa do komunikacji wielu zintegrowanych kanałów i oczekuje indywidualnego podejścia.

Wiele firm nie dostrzega tych zmian i działa według starych schematów, które coraz częściej zawodzą. Dlatego w bieżącym numerze próbujemy stworzyć portret obecnego klienta – wskazać jego najważniejsze cechy, oczekiwania, potrzeby. Podpowiadamy również, jakie kompetencje warto rozwijać u handlowców, żeby potrafili sprostać wymaganiom współczesnych klientów. Zapraszam do lektury artykułu Izy Krejca-Pawski „Portret współczesnego klienta”.

Coraz więcej działań związanych z procesem sprzedaży można zautomatyzować, a zaoszczędzony w ten sposób czas przeznaczyć na czynności w obszarach, w których bezpośredni kontakt z człowiekiem jest niezastąpiony. O tym, jakie działania warto automatyzować pisze Grzegorz Kubera w artykule „Sprzedaż na autopilocie”.

Zespół sprzedażowy zazwyczaj tworzą handlowcy posiadający zróżnicowany staż pracy i poziom doświadczeń, co prowadzi do wielu problemów. Jak zarządzać różnorodnością w zespole, aby przełożyło się to na jego skuteczność radzi Zofia Jakubczyńska w tekście „Wyjadacz i początkujący”.

Wiele z tematów poruszanych w bieżącym numerze „Szefa Sprzedaży” będziemy rozwijać podczas Forum Szefów Sprzedaży, które odbędzie się w dniach 24-25 listopada w Warszawie. Wśród prelegentów wielu autorów znanych z naszych łamów i nie tylko. Szczegółowe informacje na stronie www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Ludzie sprzedaży

Polecamy

Archiwum