Szef Sprzedaży 33/2017

SS_33.jpg

Zarządzanie efektywnością zespołu handlowego

Jak budować współodpowiedzialność handlowców za realizację planów sprzedażowych? Jak wyznaczać im cele, aby nie skupiali całej uwagi na pierwszym zakupie, ale budowali długotrwałą więź z klientem? Jak motywować zespół, żeby działał efektywnie i osiągał wysokie wyniki? Zdaniem Lecha Dworaczyńskiego zbyt często szefowie sprzedaży skupiają się na wynikach, pomijając sposób ich osiągnięcia. Zdaniem autora to właśnie ma kluczowe znaczenie w budowaniu świadomego i efektywnego zespołu sprzedażowego. Więcej na ten temat przeczytają Państwo w artykule „Zarządzanie efektywnością zespołu handlowego”. Motywowanie handlowców w sytuacji, kiedy nie możemy im zaoferować awansu czy podwyżki jest trudne, a jednak możliwe. O tym, jak to robić skutecznie w tekście „Motywowanie w płaskiej strukturze” pisze Zofia Jakubczyńska. Z kolei z problemem spadku motywacji w zespole zmierzyła się w tekście „Gdy spada morale zespołu” Iza Krejca Pawski.

Cena podczas zakupu odgrywa coraz mniejszą rolę. Klient chce otrzymać coś więcej niż tylko produkt (usługę) i jest w stanie za to dodatkowo zapłacić. To „coś więcej” to tzw. wartość dodana, np. dłuższa gwarancja, darmowa wysyłka, świetna obsługa klienta itd. O tym, jak kreować dodatkową wartość produktu lub usługi w artykule „Kreowanie wartości produktu” podpowiada Agnieszka Grostal.

W czerwcu portfolio naszego wydawcy powiększyło się o nowy magazyn: „E-commerce & Digital Marketing”. Gorąco zachęcam do lektury tych z Państwa, którzy szukają rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży w e-commerce. Szczegóły na stronie www.e-commerce-24.pl.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Wydarzenia i trendy

Polecamy

Archiwum