Nikt już chyba nie ma wątpliwości, że tradycyjny podział na sprzedaż stacjonarną i online jest od dawna nieaktualny. Dostępność nowych technologii, oczekiwania polskich konsumentów dotyczące możliwości szybkiego dokonywania zakupów w każdym miejscu i czasie oraz rosnące zaufanie do sklepów internetowych wymuszają na firmach wprowadzenie rozwiązań omnichannelowych, które pozwolą możliwie najlepiej dopasować się do preferencji klienta. Jednak samo uruchomienie dużej liczby kanałów sprzedaży nie gwarantuje sukcesu. Ważne, aby wybrać te, które będą skutecznie docierać do grupy docelowej i pozwolą na efektywną sprzedaż. Łatwo powiedzieć, trudniej wykonać, prawda? Aby chociaż trochę ułatwić Państwu to zadanie, nasz Temat Numeru poświęciliśmy analizie potencjalnych kanałów dystrybucji. Martyna Kurzela, w oparciu o liczne raporty oraz własne doświadczenia zawodowe, podpowiada, czego oczekują współcześni klienci oraz jak wzmacniać sprzedaż, wykorzystując nowoczesne technologie.
Po wybraniu najbardziej odpowiednich kanałów dystrybucji nadchodzi czas na zaplanowanie jej modelu. Na czym polegają różnice pomiędzy dystrybucją intensywną, selektywną i ekskluzywną oraz jakie są najczęstsze błędy popełniane na tym etapie pracy, w artykule „Znaleźć idealny model dystrybucji” pisze Jacek Klimek. Z kolei w rubryce „Call/contact center” znajdą Państwo argumenty na poparcie tezy, że wielokanałowość to dziś absolutna konieczność także w centrach obsługi klienta.
Jednym z największych wyzwań menedżera zespołu handlowego jest zarządzanie nim, kiedy pogarsza się sytuacja finansowa firmy. Jak uniknąć masowych ucieczek handlowców z naszego działu? Podpowiedzi znajdą Państwo w artykule Michała Lisieckiego „Kiedy firma jest w złej sytuacji finansowej i pracownicy o tym wiedzą”. Z kolei o tym, jak łagodzić negatywne skutki obniżki prowizji, pisze Grzegorz Spólnik w tekście „Obniżka prowizji w firmie – jak nie stracić pracowników”.
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDFKiedy warto dać pracownikowi kolejną szansę i kiedy ta „kolejna” powinna być ostatnią? Co zrobić, aby dawanie kolejnej szansy nie było frustrujące dla szefa zespołu, a było prawdziwą motywacją dla pracownika do zmiany zachowań? Jak poprowadzić rozmowę na temat słabych wyników i kolejnej szansy? Jak badanie kompetencji pracownika może pomóc przewidzieć, czy danie kolejnej szansy nie będzie...
Rozmowa z Grzegorzem Jóźwikiem, dyrektorem komercyjnym L’ORÉAL. Rozmawiał: Robert Szewczyk – gospodarz programów telewizyjnych „Na planie sprzedaży” i „HR Talk – Sprzedaż to ludzie”
25 listopada w warszawskim Hotelu Intercontinental podczas Gali Finałowej 9. edycji Konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży w Polsce. Wyłoniono 13 laureatów w 15 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy za imponujące wyniki sprzedażowe, pozytywne podejście oraz ponadprzeciętne zaangażowanie. Ideą konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w sprzedaży i najwyższych...
W dniach 23-24 listopada w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie redakcja „Szefa Sprzedaży” już po raz 4. spotkała się z dyrektorami sprzedaży z całej Polski podczas Forum Szefów Sprzedaży, tym razem pod hasłem „4 kroki do skutecznej sprzedaży w 2018 r. – od efektywnej strategii do obsługi posprzedażowej”.
Tematy omawiane w poprzednich numerach:
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.