Raport szefa

SS_29_62.jpg

Polskie Badanie Sprzedaży 2016 - Jak usprawnić działania sprzedażowe?

Rok 2015 był pod względem koniunktury gospodarczej bardzo udany. PKB wzrósło 3,6 procent,czyli najwięcej od 2011 r. zarówno dzięki wzrostowi popytu krajowego, jak i eksportu. Biorąc pod uwagę dobrą sytuację makroekonomiczną, 2015 r. powinien być rokiem sprzedażowych sukcesów. Z tego punktu widzenia wyniki przeprowadzonego niedawno Polskiego Badania Sprzedaży są przeciętne. Tylko 15% firm zrealizowało wszystkie cele sprzedażowe, a 21% osiągnęło mniejszość lub nie zrealizowało żadnego z zakładanych celów.

Daymakerindex 2016: trendy w obsłudze klienta

W dobie Internetu łatwo zapomnieć o najważniejszym i najprostszym aspekcie budowania relacji z klientem, czyli profesjonalnej obsłudze w bezpośrednim kontakcie z kupującym. Jakie działania sprzedawców klienci oceniają najwyżej? Jakie marki mogą się pochwalić najlepszą obsługą klienta? Możemy się tego dowiedzieć, analizując raport Daymakerindex 2016.

rope.jpg

Lojalność w cenie

Natalia Jońca   Szef Sprzedaży 24/2016

Na polskim rynku funkcjonuje ponad 120 programów lojalnościowych z przeróżnych branż, skierowanych do konsumentów końcowych. W jednej trzeciej z nich na poziomie deklaratywnym bierze udział ponad 1% uczestników programów, a próg 20% przekraczają trzy programy: PAYBACK, Tesco Clubcard i Vitay – Orlen.

address-bar-xs.jpg

Polacy na e-zakupach

Anna Rak   Szef Sprzedaży 23/2015

Polska – według badania przeprowadzonego przez instytut opinii publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops – znalazła się na trzecim miejscu pod względem częstotliwości zakupów w sieci – za Wielką Brytanią i Niemcami. Na co zwracają uwagę konsumenci podczas e-zakupów?

Polecamy

Archiwum