Polska – według badania przeprowadzonego przez instytut opinii publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops – znalazła się na trzecim miejscu pod względem częstotliwości zakupów w sieci – za Wielką Brytanią i Niemcami. Na co zwracają uwagę konsumenci podczas e-zakupów?
Wyniki sondażu wskazują, że mieszkańcy poszczególnych krajów borykają się z podobnymi trudnościami podczas zakupów przez Internet.
Rzadziej, ale częściej
W tym roku na rozwiniętych rynkach e-commerce zanotowano nieznaczne spadki częstotliwości zakupów. W Wielkiej Brytanii 40% konsumentów przyznaje, że robi zakupy w sieci przynajmniej raz w tygodniu. Dla porównania w ubiegłym roku 44% Brytyjczyków deklarowało cotygodniowe zakupy. Niemiecki rynek e-commerce odnotował podobne wyniki, 38% niemieckich konsumentów deklaruje, że kupuje w sieci przynajmniej raz w tygodniu. Rynek ten odnotował niewielki, jednoprocentowy spadek w porównaniu z zeszłym rokiem.
Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.