Pozyskiwanie nowych klientów przez polecenia obecnych powinno być składową dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Nie ma cenniejszej formy promocji produktu lub usługi od rekomendacji zadowolonego klienta.
Na konkurencyjnym i różnorodnym rynku reklama w jakiejkolwiek formie nie ma już takiej siły oddziaływania jak kiedyś. Klienci stali się bardziej wymagający i wybredni, przestali wierzyć w reklamy. Przy wyborze produktu lub usługi wolą polegać na rekomendacjach osób, które znają i którym ufają. I są skłonni sami polecać dalej. Warto stosować aktywne podejście do poleceń i rekomendacji i zbudować system, który pozwoli regularnie poszerzać bazę odbiorców naszych produktów lub usług.
Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu