Czego potrzebuje szef sprzedaży, aby jednoznacznie rozstrzygnąć, czy stwierdzenie „moi drodzy handlowcy” lub „moja droga flota” odnosi się do wyjątkowych zasług albo nadmiernych kosztów? Faktów! A tak naprawdę – uporządkowanych faktów.
Zarządzanie mobilnym działem handlowym to dla menedżera trudne zadanie. Wszystko dzieje się „poza nim” – handlowcy są „gdzieś w terenie”, samochody są „gdzieś w trasie”. Jeśli obraz ich działania powstaje na podstawie danych z raportów sporządzanych po wizytach handlowych, z kart paliwowych, zestawień godzin pracy – jest niepełny. Informacje mogą nie odpowiadać rzeczywistości i prawie zawsze są dostępne z opóźnieniem. Chyba że menedżer ma wsparcie nowoczesnego systemu lokalizacyjnego.
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.