Jakie kryteria wziąć pod uwagę, wybierając system CRM, aby stanowił wsparcie dla handlowców?
Stały kontakt z klientami to podstawa dobrej, długofalowej relacji i zaufania. Świadome organizacje bardzo precyzyjnie planują te kontakty, a następnie skrupulatnie je realizują. Nie od dziś mówi się, że informacja to punkt wyjścia każdego biznesu, a szybka i wiarygodna ich dystrybucja w organizacji to podstawa – w tym właśnie obszarze mogą nam pomóc dobrze „uszyte” systemy CRM (Customer Relationship Management).
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.