Jakie kryteria wziąć pod uwagę, wybierając system CRM, aby stanowił wsparcie dla handlowców?

Stały kontakt z klientami to podstawa dobrej, długofalowej relacji i zaufania. Świadome organizacje bardzo precyzyjnie planują te kontakty, a następnie skrupulatnie je realizują. Nie od dziś mówi się, że informacja to punkt wyjścia każdego biznesu, a szybka i wiarygodna ich dystrybucja w organizacji to podstawa – w tym właśnie obszarze mogą nam pomóc dobrze „uszyte” systemy CRM (Customer Relationship Management).

Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

E‑handel w chmurze

E‑handel w chmurze

Na chmurze opartych jest wiele popularnych rozwiązań biznesowych, takich jak usługi hostingowe, poczta e-mail, systemy CRM czy ERP. W niniejszym artykule skupimy się jednak na wykorzystaniu technologii cloud computing w e-handlu.

Czytaj więcej

Biuro działu sprzedaży w telefonie

Biuro działu sprzedaży w telefonie

Dzięki rozwojowi technologii i upowszechnieniu smartfonów powstało wiele aplikacji, które mogą ułatwić proces zarządzania działem sprzedaży. Oto kilka najbardziej przydatnych.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.