Temat numeru

nr 5-6/2023

Tworzenie treści z ChatGPT od A do Z

Tworzenie treści z ChatGPT od A do Z
  • Dlaczego we współpracy z ChatGPT kluczowy jest fact-checking?
  • Jak formułować zapytania (prompty) dla ChatGPT, by uzyskać oczekiwane wyniki?
Czytaj więcej
nr 5-6/2023

Śmierć przez AI

Śmierć przez AI
  • Dlaczego prezentacje PowerPoint potrafią bardziej zaszkodzić handlowcom, niż im pomóc w sprzedaży?
  • Kiedy automatyzacja sprzedaży jest złym pomysłem?
  • Jakie mogą być konsekwencje stosowania botów na LinkedIn?
Czytaj więcej
nr 5-6/2023

Jak uczynić ze sztucznej inteligencji sojusznika sprzedawcy?

Jak uczynić ze sztucznej inteligencji sojusznika sprzedawcy?
  • W jakich zadaniach sztuczna inteligencja może zastąpić sprzedawcę, a w jakich go wspomóc?
  • Jak dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji poszerzyć swój lejek sprzedażowy?
Czytaj więcej
nr 4/2023

Co blokuje twoją sprzedaż?

Co blokuje twoją sprzedaż?
  • Dlaczego techniki sprzedażowe nie działają?
  • Jakie lęki handlowców najczęściej blokują sprzedaż?
  • W jaki sposób planować codzienną pracę, żeby zwiększyć swoją sprzedażową skuteczność?
Czytaj więcej
nr 4/2023

Przepis na sprzedażową porażkę

Przepis na sprzedażową porażkę
  • Co może blokować sprzedaż w twojej firmie?
  • Dlaczego porażka w sprzedaży jest trochę jak katastrofa lotnicza?
  • W jaki sposób myślenie o reklamacjach przekłada się na sprzedaż?
Czytaj więcej
nr 3/2023

Jak rozpoczynać rozmowy telefoniczne, żeby klient nie odłożył słuchawki

Jak rozpoczynać rozmowy telefoniczne, żeby klient nie odłożył słuchawki
  • Jak zbudować pozytywne pierwsze wrażenie w rozmowie telefonicznej z klientem?
  • Jakiego radia słucha każdy klient?
  • Jaki pretekst spowoduje, że klient zdecyduje się kontynuować rozmowę?
Czytaj więcej
nr 3/2023

Ile kosztuje cię każde nieodebrane połączenie od klienta i jak pozbyć się tego problemu

Ile kosztuje cię każde nieodebrane połączenie od klienta i jak pozbyć się tego problemu
  • Dlaczego nieodebrane połączenia od klientów są większym problemem dla firmy, niż może się wydawać?
  • Dlaczego firmy przegapiają szanse na sprzedaż telefoniczną?
  • Jak obliczyć koszt nieodebranych połączeń w twojej firmie?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.