Efektywna polityka rabatowa

SS_34_06.jpg

Polityka rabatowa jest świetnym narzędziem do budowania lojalności klientów. Niestety, wysokie upusty i kiepscy handlowcy potrafią zepsuć najlepszy biznes. Jak zatem zniżki wpływają na wizerunek produktów? Jak skutecznie wykorzystywać dyskonta i jak doprowadzić do tego, aby już nigdy nie usłyszeć od klientów pytania: To za ile i dlaczego tak drogo?

Na początku warto przypomnieć starą marketingową prawdę: produkt1 bez ceny nie istnieje. Cena nie jest bowiem cechą produktu. Nie jest czymś, co można dowolnie i bezkarnie (pod względem rynkowym) zmieniać. Cena jest czymś o wiele ważniejszym. To absolutnie nieodzowna część produktu. To etykieta, instrument marketingu, element rynku i realne odzwierciedlenie wartości produktu dla nabywcy. Cena to wreszcie miernik jego jakości, który pozwala klientowi weryfikować, czy zakup będzie lub był udany (czy spełni oczekiwania), czy warto go powtórzyć.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Drukuj

Zobacz również

Polecamy

Archiwum