Wydarzenia i trendy

SS_34_04_1.jpg

Jak oczarować klienta?

Szef Sprzedaży 34/2017 Tekst otwarty

Magia sprzedaży to połączenie ogromnego doświadczenia autora z akademickim zacięciem. W efekcie powstała książka o sprzedaży, której można uwierzyć. Praktyczne porady zilustrowane są przykładami oraz poparte badaniami naukowymi nad psychologią perswazji, autoprezentacją i sprzedażą konsultacyjną.

SS_34_04_2.jpg

O radzeniu sobie z wyzwaniami

Szef Sprzedaży 34/2017 Tekst otwarty

W czerwcu nakładem Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego ukazała się książka Odporność psychiczna. Strategie i narzędzia rozwoju. Autorzy wskazują w niej metody i techniki ułatwiające radzenie sobie z wyzwaniami zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

SS_34_05.jpg

Mity zarządzania

Szef Sprzedaży 34/2017 Tekst otwarty

Menedżerowie często opierają działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze sprawdza się i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? O tym w książce: Alfabet mitów menedżerskich piszą Sławomir Jarmuż i Mirosław Tarasiewicz.

Sprzedaż bezpośrednia w górę

Szef Sprzedaży 34/2017 Tekst otwarty

Branża sprzedaży bezpośredniej może zaliczyć 2016 r. do udanych. Szacunkowa sprzedaż na świecie w tym sektorze wynosiła 182,6 mld dol. W stosunku do 2015 r. wzrosła niemal o 2%. Na przestrzeni lat branża odnotowuje zyski i wzmacnia swoją pozycję. Dla porównania w 2013 r. sprzedaż bezpośrednia wynosiła 156,9 mld dol.

SS_33_03_1.jpg

Pigułka wiedzy o coachingu

Szef Sprzedaży 33/2017 Tekst otwarty

Nakładem wydawnictwa MT Biznes ukazała się niedawno kolejna książka Roberta Grzybka – znanego z naszych łamów – pt. Coaching odczarowany, w której autor z pozycji sceptyka broni idei coachingu jako metody pracy rozwojowej.

SS_33_03_2.jpg

W drodze do przywództwa

Szef Sprzedaży 33/2017 Tekst otwarty

W swojej najnowszej książce Anna Sarnacka-Smith dzieli się lekcjami, które wyniosła z własnych szefowskich błędów, oraz praktykami, narzędziami, rozwiązaniami, które pomagają w drodze na upragniony szczyt – taki, z którego widać jeszcze więcej możliwości.

ss_33_daymakerindex.jpg

Wyniki Daymakerindex 2017

Szef Sprzedaży 33/2017 Tekst otwarty

Poziom obsługi klienta w Polsce wzrasta dzięki coraz lepszej obsłudze i poprawie umiejętności sprzedażowych personelu. Zgodnie z badaniem „Daymakerindex Polska 2017” 68% klientów sieci handlu detalicznego zostaje zauważonych od razu po wejściu do sklepu i równocześnie powitanych przez jego personel. To o wiele lepszy wynik od uzyskanego w Europie.

AS_10_03.jpg

Zgrupowanie Asów Sprzedaży

Szef Sprzedaży 32/2017 Tekst otwarty

W dniach 11–12 maja 2017 r. w Warszawie odbędzie się pierwsze Zgrupowanie Asów Sprzedaży – event organizowany przez redakcję magazynu „As Sprzedaży”. Podczas spotkania, które odbędzie się pod hasłem „Mistrzowskie patenty sprzedażowe”, doświadczeni trenerzy podzielą się metodami, jakie pozwoliły im odnieść sukces w sprzedaży.

Polecamy

Archiwum