Wydarzenia i trendy

SS_35_04.jpg

Nadchodzi największe wydarzenie branży e-commerce

Szef Sprzedaży 35/2017 Tekst otwarty

Targi eHandlu to największe wydarzenie branży e-commerce w Polsce. Już 8 listopada 2017 r. odbędzie się jego 13. edycja. Hala EXPO XXI w Warszawie ugości ponad 4000 zwiedzających i blisko 140 wystawców – od firm kurierskich i logistycznych, przez oferujące rozwiązania SaaS, systemy CRM i ERP, płatności online, po agencje interaktywne.

SS_35_04_2.jpg

Trzecia fala Internetu zmieni gospodarkę

Szef Sprzedaży 35/2017 Tekst otwarty

Steve Case, jeden z najzdolniejszych przedsiębiorców, który uczynił Internet częścią codziennego życia – przedstawia nam swoją wizję przyszłości. Odwołując się do swego wieloletniego doświadczenia jako pioniera w dziedzinie przedsiębiorczości oraz inwestowania, Case oświadcza, że wkraczamy w nową erę. Nadchodzi bowiem trzecia fala Internetu, która radykalnie zmieni najważniejsze gałęzie gospodarki i doprowadzi do odrodzenia przedsiębiorczości.

press5.jpg

XIII Targi eHandlu w Warszawie

Szef Sprzedaży 35/2017 Tekst otwarty

W ciągu ostatnich 10 lat liczba e-sklepów w Polsce wzrosła z 3 do 20 tys. Obecnie e-commerce stanowi zaledwie 2,4 % całkowitej wartości sprzedaży - przewiduje się, że za 2 lata będzie to już 9%. Czy Twój e-sklep jest gotowy na tak dynamiczny rozwój? Już 8 listopada w Warszawie odbędą się XIII Targi eHandlu - największe spotkanie branży e-commerce w Polsce

SS_34_04_1.jpg

Jak oczarować klienta?

Szef Sprzedaży 34/2017 Tekst otwarty

Magia sprzedaży to połączenie ogromnego doświadczenia autora z akademickim zacięciem. W efekcie powstała książka o sprzedaży, której można uwierzyć. Praktyczne porady zilustrowane są przykładami oraz poparte badaniami naukowymi nad psychologią perswazji, autoprezentacją i sprzedażą konsultacyjną.

SS_34_04_2.jpg

O radzeniu sobie z wyzwaniami

Szef Sprzedaży 34/2017 Tekst otwarty

W czerwcu nakładem Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego ukazała się książka Odporność psychiczna. Strategie i narzędzia rozwoju. Autorzy wskazują w niej metody i techniki ułatwiające radzenie sobie z wyzwaniami zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

SS_34_05.jpg

Mity zarządzania

Szef Sprzedaży 34/2017 Tekst otwarty

Menedżerowie często opierają działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze sprawdza się i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? O tym w książce: Alfabet mitów menedżerskich piszą Sławomir Jarmuż i Mirosław Tarasiewicz.

Sprzedaż bezpośrednia w górę

Szef Sprzedaży 34/2017 Tekst otwarty

Branża sprzedaży bezpośredniej może zaliczyć 2016 r. do udanych. Szacunkowa sprzedaż na świecie w tym sektorze wynosiła 182,6 mld dol. W stosunku do 2015 r. wzrosła niemal o 2%. Na przestrzeni lat branża odnotowuje zyski i wzmacnia swoją pozycję. Dla porównania w 2013 r. sprzedaż bezpośrednia wynosiła 156,9 mld dol.

SS_33_03_1.jpg

Pigułka wiedzy o coachingu

Szef Sprzedaży 33/2017 Tekst otwarty

Nakładem wydawnictwa MT Biznes ukazała się niedawno kolejna książka Roberta Grzybka – znanego z naszych łamów – pt. Coaching odczarowany, w której autor z pozycji sceptyka broni idei coachingu jako metody pracy rozwojowej.

SS_33_03_2.jpg

W drodze do przywództwa

Szef Sprzedaży 33/2017 Tekst otwarty

W swojej najnowszej książce Anna Sarnacka-Smith dzieli się lekcjami, które wyniosła z własnych szefowskich błędów, oraz praktykami, narzędziami, rozwiązaniami, które pomagają w drodze na upragniony szczyt – taki, z którego widać jeszcze więcej możliwości.

Polecamy

Archiwum