Jak oczarować klienta?

Szef Sprzedaży 34/2017 Tekst otwarty
SS_34_04_1.jpg

Magia sprzedaży to połączenie ogromnego doświadczenia autora z akademickim zacięciem. W efekcie powstała książka o sprzedaży, której można uwierzyć. Praktyczne porady zilustrowane są przykładami oraz poparte badaniami naukowymi nad psychologią perswazji, autoprezentacją i sprzedażą konsultacyjną.

W książce zamieszczono blisko trzydzieści ćwiczeń, dwa testy oraz mnóstwo anegdot, w większości zbieranych w polskich realiach biznesowych ostatniego dwudziestopięciolecia. Zarówno tych pozytywnych, które warto naśladować, jak i tych negatywnych, których należy unikać. Autor uczy, jak sprzedawać etycznie, ale jednocześnie fragment książki poświęca na otworzenie nam oczu i naukę samoobrony przed naciągaczami i oszustami.

Co najważniejsze – z książki naprawdę można się wiele nauczyć, i to niezależnie od tego, czy zajmujemy się sprzedażą ubezpieczeń przez telefon czy też skomplikowanych projektów, wymagających poważnych inwestycji i zaangażowania sporych zasobów. Dodatkową wartość wnosi odrębna księga poświęcona ćwiczeniom i przypadkom negocjacyjnym.

Tytuł: Magia sprzedaży. Techniki i ćwiczenia
Autor: Robert Grzybek
Wydawnictwo:
MT Biznes
Liczba stron:
280

Drukuj

Zobacz również

Polecamy

Archiwum