Mity zarządzania

Szef Sprzedaży 34/2017 Tekst otwarty
SS_34_05.jpg

Menedżerowie często opierają działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze sprawdza się i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? O tym w książce: Alfabet mitów menedżerskich piszą Sławomir Jarmuż i Mirosław Tarasiewicz.

Autorzy książki, podejmując próbę odpowiedzi na pytanie „Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne praktyki biznesowe?”, bezwzględnie rozprawiają się z największymi mitami spotykanymi w świecie zarządzania. Demaskują nieskuteczne koncepcje, nieetyczne praktyki biznesowe, błędne założenia i nieefektywne działania. Nie tylko jednak kwestionują to, co rutynowe, szkodliwe i nie działa, ale proponują też alternatywne metody postępowania, co czyni z tej książki doskonały poradnik dla każdego lidera zespołu. Zawarte w niej wskazówki łatwo wprowadzić w życie, niezależnie od branży, w której na co dzień poruszają się menedżerowie.

Tytuł: Alfabet mitów menedżerskich, czyli o pułapkach bezrefleksyjnego działania
Autorzy: Sławomir Jarmuż, Mirosław Tarasiewicz
Wydawnictwo:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Liczba stron:
272

Drukuj

Zobacz również

Polecamy

Archiwum