10 grudnia 2016 r. w warszawskim hotelu InterContinental podczas Gali Finałowej VIII edycji konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono najlepszych w sprzedaży. Wyłoniono 15 zwycięzców w 19 kategoriach. Przyznano również nagrodę Super Sprzedawcy oraz nagrodę specjalną za konsekwentne budowanie wizerunku sprzedaży etycznej.

Po raz ósmy wybrano liderów w sprzedaży w Polsce
Foto: PNSA

Polish National Sales Awards to najbardziej prestiżowe przedsięwzięcie sektora sprzedaży w Polsce. Jego celem jest promowanie dobrych praktyk i najwyższych standardów etycznych oraz nagradzanie najlepszych profesjonalistów w branży. Komisja sędziowska, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy sprzedaży, w dwuetapowym procesie oceny wyłania laureatów, którzy wykazali się nie tylko najlepszymi wynikami, ale również umiejętnością pracy zespołowej, kreatywnością i innowacyjnością oraz etyką postępowania.

– Wyróżnieni w tegorocznej edycji konkursu są żywym dowodem, że nawet w trudnych czasach fundamentalne wartości biznesu: rzetelność, uczciwość, wiarygodność, fachowość, nie przestają się liczyć – powiedziała Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards. – Najlepszymi sprzedawcami są nie ci, którzy zabiegają wyłącznie o szybki zysk, ale ci, którzy konsekwentnie i wytrwale budują swe relacje z klientami, co w efekcie przyniesie oczekiwany zysk – dodała.

VIII edycja konkursu PNSA to łącznie 15 laureatów i 26 wyróżnionych. Wyłoniono też najlepszego z najlepszych – przyznano tytuł Super Sprzedawcy oraz dwa wyróżnienia w tej kategorii. Decyzją zarządu PNSA oraz kapituły sędziowskiej nagrodę specjalną przyznano Bożenie Leśniewskiej, która jest członkiem zarządu ds. sprzedaży i komercyjnej digitalizacji w Orange Polska Sp. z o.o., za konsekwentne budowanie wizerunku sprzedaży etycznej i promowanie wartości PNSA.

Tytuł Super Sprzedawcy w VIII edycji PNSA otrzymał Jarosław Jóźwiak z LG Electronics Polska. Wyróżnienia przyznano dwóm osobom: Annie Chojnackiej – Totalizator Sportowy i Pawłowi Skotnickiemu – Aviva. Tytuł Super Sprzedawca kapituła sędziowska PNSA przyznaje na podstawie oceny osiągnięć kandydata oraz punktów uzyskanych w drugim etapie konkursu, czyli osobistych prezentacji finalistów. Kandydaci do tytułu Super Sprzedawcy są nominowani przez członków kapituły sędziowskiej, którzy osobiście nadzorują proces prac poszczególnych komisji sędziowskich i uczestniczą w przesłuchaniach.

Podczas gali na ręce prezesów firm uczestniczących w konkursie PNSA wręczono Certyfikaty Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klienta. Certyfikaty otrzymali prezesi i wiceprezesi firm, których kandydaci znaleźli się w finale konkursu PNSA.

Lista laureatów i wyróżnionych:

Nagroda Specjalna:

  • Bożena Leśniewska, członek zarządu ds. sprzedaży i komercyjnej digitalizacji Orange Polska Sp. z o.o.

Kategoria: Super Sprzedawca Roku

  • Jarosław Jóźwiak/LG Electronics Polska – Laureat,
  • Anna Chojnacka/Totalizator Sportowy Sp. z o.o. – Wyróżnienie,
  • Paweł Skotnicki/Aviva – Wyróżnienie.

Kategoria: Key Account Menedżer

  • Marcin Tarka/Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Laureat,
  • Zbigniew Smyk/Kompania Piwowarska SA – Wyróżnienie,
  • Katarzyna Kucharzewska/Netia SA – Wyróżnienie.

Kategoria: Menedżer Sprzedaży

  • Kamil Kania/Orange Polska SA – Laureat,
  • Dorota Szumiela-Janicka/Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Wyróżnienie,
  • Piotr Nawrot/Orange Polska SA – Wyróżnienie.

Kategoria: Dyrektor Sprzedaży

  • Jarosław Jóźwiak/LG Electronics Polska – Laureat,
  • Mariusz Rejno/Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Wyróżnienie,
  • Roman Kornik/Orange Polska SA – Wyróżnienie.

Kategoria: Zespół Sprzedaży

  • Rafał Łysik/Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Laureat,
  • Elżbieta Sztaba/Kompania Piwowarska SA – Wyróżnienie,
  • Joanna Urbanowska/Orange Polska SA – Wyróżnienie.

Kategoria: Trener Sprzedaży

  • Jarosław Jędrzejczak/Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Wyróżnienie.

Kategoria: Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży

  • Tomasz Szczepanik/P4 Sp. z.o.o. – Laureat,
  • Jakub Radzikowski/Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Wyróżnienie,
  • Magdalena Padewska/Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Wyróżnienie.

Kategoria: e-commerce

  • Tomasz Mazur/Danone Sp. z o.o. – Laureat.

Kategoria: Agent Ubezpieczeniowy

  • Paweł Skotnicki/Aviva Sp. z o.o. – Laureat,
  • Przemysław Koch/Aviva Sp. z o.o. – Wyróżnienie.

Kategoria: Menedżer Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń

  • Sławomir Sulencki/Aviva Sp. z o.o. – Laureat,
  • Tomasz Rzepka/Aviva Sp. z o.o. – Wyróżnienie,
  • Wojciech Żukowski/Aviva Sp. z o.o. – Wyróżnienie.

Kategoria: Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń

  • Izabela Niezgoda/Aviva Sp. z o.o. – Laureat.

Kategoria: Doradca Klienta w Banku

  • Małgorzata Prus/Euro Bank Bank SA. – Laureat.

Kategoria: Menedżer Zespołu Sprzedaży w Banku

  • Anna Hary/Euro Bank SA – Wyróżnienie,
  • Andrzej Bogdziewicz/Alior Bank SA – Wyróżnienie.

Kategoria: Dyrektor Sprzedaży w Banku

  • Monika Harasimiuk/Euro Bank SA – Laureat,
  • Anna Mruk/Euro Bank SA – Wyróżnienie,
  • Anna Anasychin-Bochnak/Euro Bank SA – Wyróżnienie.

Kategoria: Przedstawiciel Handlowy

  • Dariusz Blaszyński/Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Laureat,
  • Grzegorz Burzyński/Kompania Piwowarska SA – Wyróżnienie,
  • Katarzyna Kaszczuk/Dobroplast Fabryka Okien Sp. z o.o. – Wyróżnienie.

Kategoria: Menedżer Sprzedaży B2B

  • Mikołaj Kozieł/Link 4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA – Laureat.

Kategoria: Telesprzedaż

  • Mariusz Komorowski/Orange Polska SA – Laureat,
  • Edyta Sztyber/Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Wyróżnienie,
  • Paweł Baron/Orange Polska SA – Wyróżnienie.

Kategoria: Menedżer ds. Obsługi Klienta

  • Marcin Mruk/Alior Bank SA – Laureat,
  • Anna Wojtaś/Dobroplast Fabryka Okien Sp. z o.o. – Wyróżnienie,
  • Piotr Piotrowski/Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Wyróżnienie.

Kategoria: Sprzedawca w Punkcie Sprzedaży

  • Anna Chojnacka/Totalizator Sportowy Sp. z o.o. – Laureat,
  • Justyna Banasik/Totalizator Sportowy Sp. z o.o. – Wyróżnienie.

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Źródło: PNSA

Zobacz również

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców
  • Gdzie szukać inspiracji do udoskonalania swoich umiejętności storytellingowych?
  • Jak sprawić, aby klient coś sobie wyobraził?
  • Dlaczego niektóre historie przykuwają uwagę, a niektóre zostają zapomniane?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.