Trendy Sprzedaży 2016

Tekst otwarty nr 23/2015

W dniach 27-28 stycznia 2016 r. w Warszawie odbędzie się konferencja „Trendy Sprzedaży 2016” organizowana przez „Puls Biznesu”. „Szef Sprzedaży” objął nad nią patronat medialny.

Jak wynika z ostatniego raportu „Zarządzanie po polsku”, wprowadzenie nowego rytmu sprzedażowego to jeden z pięciu priorytetowych obszarów stanowiących wyzwanie dla managerów. Polski styl zarządzania nadal charakteryzuje się niską efektywnością procesów sprzedażowych. Jeżeli jesteś liderem i także Twoją zmorą są przegapione „moments of truth”, masz wrażenie, że ostatnio umknęło Ci kilka dużych okazji sprzedażowych, chciałbyś sięgnąć po narzędzia, które umożliwią wprowadzenie nowego modelu interakcji z klientem, konferencja „Trendy Sprzedaży” jest dla Ciebie.

Pierwszego dnia konferencji zostaną poruszone m.in. tematy:

  • Jak zaprojektować produkt pożądany przez klientów,
  • Customer Experience Management jako sposób na utrzymanie i zdobycie nowych klientów oraz partnerów biznesowych
  • Największe wyzwania w zarządzaniu polityką cenową w 2016 r.
  • Plan sprzedaży i system motywacyjny a wyniki, czyli co w praktyce działa na handlowca

 

W drugim dniu uczestnicy wezmą udział warsztatach dla liderów sprzedaży.

Wśród prelegentów m. in.:

  • Bożena Leśniewska, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji, Orange.
  • Katarzyna Rynkiewicz, Szef Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych, Generali.
  • Rafał Tabaczek, Trener, Mówca Motywacyjny, Alior Instytut Biznesu.
  • Artur Białkowski, Sales Director, Medicover.
  • Monika Bryła-Gozdyra, Dyrektor Zarządzający Everbe, wykładowca w Uniwersytecie SWPS.
  • Michał Celmerowski, Trener sprzedaży, Psycholog komunikacji, Storytelling Business Institute.
  • Monika Chodowicz, Konsultant, FernPartners.
  • Krzysztof Kasperuk, Sales on Top

 

Więcej informacji: http://konferencje.pb.pl/konferencja/932,trendy-sprzedazy-2016

Kontakt: szkolenia@pb.pl, Tel. 22 333 97 77

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców
  • Gdzie szukać inspiracji do udoskonalania swoich umiejętności storytellingowych?
  • Jak sprawić, aby klient coś sobie wyobraził?
  • Dlaczego niektóre historie przykuwają uwagę, a niektóre zostają zapomniane?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.