W drodze do przywództwa

Tekst otwarty nr 33/2017

W swojej najnowszej książce Anna Sarnacka-Smith dzieli się lekcjami, które wyniosła z własnych szefowskich błędów, oraz praktykami, narzędziami, rozwiązaniami, które pomagają w drodze na upragniony szczyt – taki, z którego widać jeszcze więcej możliwości.

W drodze do przywództwa

Mount Everest, szczyt ponad wszystkimi innymi, ostateczna miara sukcesu i celów, które można sobie wyznaczyć. Co ma wspólnego wspinaczka na tę górę z sukcesem w biznesie, z byciem liderem w tym, co robisz, bez względu na stanowisko, jakie zajmujesz? Bardzo wiele. Everest to ten najwyższy cel w twojej karierze i w twoim życiu. To cel, który budzi podziw, szacunek, kojarzy się z najwyższym standardem, doskonałością. To sukces, który rodzi się z pasji, za którym stoi ciężka praca, precyzyjny plan, doświadczenie, konsekwencja, pokorna droga do samodoskonalenia, zrozumienie dla innych, silny zespół i lider. To sukces i szacunek, na który musisz zapracować.

Przywództwo to nie stanowisko, to siła charakteru. Anna Sarnacka-Smith przekonuje, że już dziś każdy ma potencjał do tego, aby być liderem, przy którym zespół będzie chciał dawać z siebie 100%, z którym klienci będą chcieli rozwijać swój biznes. Kluczem do tego jest odnalezienie swoich wartości i wierność im, poznanie własnego potencjału, docenianie tego, jak bardzo ludzie są różni, i czerpanie z tej różnorodności przy budowaniu zespołu.

Skuteczność tego podejścia potwierdzają liderzy z Polski i z USA, których autorka zaprosiła do podzielenia się doświadczeniem z czytelnikami, oraz przykłady, które przywołuje z własnegj praktyki menedżerskiej.

Tytuł: Everest lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie
Autor: Anna Sarnacka-Smith
Wydawnictwo: MT Biznes
Liczba stron: 230

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców
  • Gdzie szukać inspiracji do udoskonalania swoich umiejętności storytellingowych?
  • Jak sprawić, aby klient coś sobie wyobraził?
  • Dlaczego niektóre historie przykuwają uwagę, a niektóre zostają zapomniane?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.