
Trener i facylitator, doradca i mentor z dwudziestopięcioletnią praktyką w biznesie. Specjalizuje się w obszarach marketingu, innowacji i przedsiębiorczości. Autorka książki Przeklęte drobiazgi i współautorka książki Jak zostać kreatywnym przedsiębiorcą. Prowadzi blog: kursnainnowacje.pl
Artykuły
- Mylić się jest rzeczą ludzką, ale... nr 51/2020
- Dobry czas na nowy produkt? nr 52/2020
- Na tropie rynkowych nisz nr 53/2020
- W czym konfiguratory produktu mogą pomóc szefowi sprzedaży? nr 55/2021
- Czego sprzedawca nie słyszy od marketera, a powinien nr 56/2021
- Czego sprzedawca nie mówi marketerowi, a powinien nr 57/2021
- Kiedy produkt zjada produkt... nr 59/2021
- Sprzedawaj warstwami nr 59/2021
- Na fali trendów nr 60/2022
- Chcesz sprzedać? Buduj doznania klienta! nr 61/2022
- Żeby nie żałował... nr 61/2022
- Nie bójmy się różnorodności w zespole sprzedażowym nr 62/2022
- Produkty komplementarne warte uwagi nr 63/2022
- Klient kupuje oczami... i nie tylko! nr 64/2022
- Zasady wywierania wpływu na ludzi - co innego znać, a co innego stosować! nr 64/2022
- Konferencje, które sprzedają nr 65/2022
- Jak przygotować szkolenie wewnętrzne dla zespołu sprzedażowego? nr 1/2023
- Wiedza sprzedawcy to inwestycja nr 1/2023
- Co wysysa energię z twojego zespołu? nr 2/2023
- Intuicja tajną bronią handlowca nr 3/2023
- Jak podnieść efektywność własnej pracy przez zmianę codziennych nawyków nr 3/2023
- Jak uczynić ze sztucznej inteligencji sojusznika sprzedawcy? nr 5-6/2023
- NIby profesjonalista, ale... nr 5-6/2023