
Artykuły
- Myśl jak klient i spełniaj jego zachcianki nr 35/2017
- Postawić klienta w centrum uwagi – rozmowa z Arturem Chmielewskim nr 36/2018
- Sprzedaż rozpoczyna się w momencie, gdy klient mówi „nie” - rozmowa z Romanem Kornikiem nr 38/2018
- Zakres i możliwości automatyzacji rozwijają się dosłownie każdego dnia nr 39/2018
- Etyka w komunikacji z klientem Tylko on-line nr 40/2018
- Dobry przełożony jest obecny tam, gdzie pracownik nr 40/2018
- Wynik sprzedażowy jest ważny, ale sposób, w jaki go osiągamy również! nr 41/2018
- "Biznes to ludzie, dlatego najważniejsze jest to, co możemy dla nich zrobić" nr 42/2019
- "Sprzedawanie to pomaganie" Tylko on-line nr 42/2019
- Czego oczekują nabywcy i co zaniedbują dostawcy? nr 43/2019
- W naszej firmie nie ma szefa - rozmowa z Adamem Matysiakiem nr 44/2019
- Sprzedaż to najbardziej rozwijająca człowieka część biznesu - rozmowa z Andrzejem Cichockim nr 45/2019
- Świetni szefowie nie mają kiepskich zespołów! - rozmowa z Izą Krejcą-Pawski nr 46/2019
- Nie ma bezbłędnych mówców - i całe szczęście! nr 47/2019
- Dobry szef potrafi zarażać pracowników entuzjazmem nr 48/2020
- Umysł jest od generowania pomysłów, a nie od ich przetrzymywania nr 49/2020
- Nie masz wpływu na pandemię, ale masz wpływ na decyzje, jakie podejmujesz nr 51/2020
- Szefem się bywa, a człowiekiem się jest nr 52/2020
- Prezentowanie to sprzedawanie nr 53/2020
- Perfekcyjne czas i miejsce nie istnieją nr 54/2021
- Być liderem, nie szefem nr 55/2021
- Biznes to ludzie i relacje nr 56/2021
- Nic o marketingu bez sprzedaży i nic o sprzedaży bez marketingu nr 57/2021
- Pandemia była dla nas wszystkich lekcją pokory nr 60/2022
- W kryzysie wynikającym z pandemii ważne jest wsłuchanie się w potrzeby drugiego człowieka nr 61/2022
- Na lojalność klienta trzeba zapracować nr 65/2022