
Senior Key Account Specialist w Conture – agencji content marketingu i copywritingu. Odpowiada za sprzedaż usług firmy i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami. W pracy ceni sobie indywidualne podejście do klienta i terminowość. Prywatnie miłośniczka literatury motywacyjnej. Z wykształcenia dziennikarka, z zamiłowania handlowiec.
Artykuły
- Rola szefa sprzedaży w realizowaniu działań social selling w zespole handlowym Tylko on-line nr 49/2020
- Sprzedaż w dobie kryzysu, czyli jak prowadzić biznes online i offline nr 52/2020
- Opisy produktów jako... sprzedawcy? nr 53/2020
- Customer lifecycle, czyli cykl życia klienta w praktyce nr 57/2021
- Pięć sposobów na przyciągnięcie uwagi klienta nr 59/2021
- Brand purpose a zaangażowanie odbiorców nr 61/2022
- Jak skutecznie komunikować wyprzedaże i promocje? nr 62/2022
- Docierać dalej nr 63/2022
- Customer Journey Map jako sposób na lepsze rozumienie potrzeb konsumenta nr 3/2023