
Dyplomowany trener zarządzania, specjalista komunikacji społecznej, z doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą w branży farmaceutycznej oraz wydawniczej. Prowadzi szkolenia sprzedażowe i menedżerskie dla pracowników sieci handlowych, sieci aptek, a także urzędów i instytucji.
Artykuły
- Coaching vs mentoring w procesie onboardingu handlowców nr 31/2017
- Motywatory i demotywatory w zespole handlowym Tylko on-line nr 33/2017
- System motywacyjny jako narzędzie zmniejszające rotację w call center nr 34/2017
- Jak poprzez informację zwrotną budować zaangażowanie w zespole sprzedażowym nr 38/2018
- Kiedy silna rywalizacja niszczy zespół nr 39/2018
- Ludzie przychodzą do firm, a odchodzą od kierowników nr 41/2018
- Jak rozwijać kompetencje doświadczonych handlowców? nr 42/2019
- Asertywność się opłaca - także szefowi! nr 43/2019