
Trener i praktyk sprzedaży. Ma 14 lat doświadczenia w sprzedaży. Od ośmiu lat uczy tego innych, prowadząc szkolenia, mentoringi i konsultacje z przedsiębiorcami. Przeprowadziła ponad 7000 godzin szkoleń. Właścicielka firmy szkoleniowej Sawczuk Training.
Artykuły
- Efektywność w open space'ach nr 9/2013
- Analiza konkurencji na rynku - od czego zacząć? nr 45/2019
- Źródła analiz benchmarkingowych nr 50/2020
- Handlowiec na miarę 2021 roku Tylko on-line nr 54/2021
- Jak zadbać o to, by handlowcy byli ekspertami w swoim fachu? nr 59/2021
- Dysonans pozakupowy - jak pomóc klientowi go uniknąć? Tylko on-line nr 61/2022
Toolbox
-
Karta kompetencji pracownika
nr 59/2021Zarządzanie zespołem -
Praktyczne sposoby na zastosowanie cross-sellingu i up-sellingu przez handlowców
nr 53/2020Zarządzanie zespołem -
Co sprawdzać podczas analizy konkurencji?
nr 50/2020Raporty i analizy -
Przykładowe powody odpływu klientów na różnych etapach lejka sprzedażowego
nr 48/2020Raporty i analizy -
Tworzenie przewagi konkurencyjnej
nr 43/2019Doskonalenie zawodowe