Autorzy

Grzegorz Radłowski

Management Consulting Manager w dziale strategy & consulting Globalnej firmy doradczej, doradca zarządów w obszarach strategii, dystrybucji i due dilligence. Mentor i coach w zakresie sprzedaży doradczej i zarządzania (International Coaching Community – individual & team). Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej oraz Akademii Leona Koźmińskiego.

Autor nagrodzonych i bestsellerowych książek z zakresu sprzedaży i zarządzania. Najnowsza książka pt: Sztuka feedbacku. Jak wykorzystać potencjał informacji zwrotnej? ukaże się 10 stycznia 2022 roku wydana przez PWN. Jego artykuły i wywiady z nim były publikowane m.in. w „Coaching Review”, „Gazecie Wyborczej”, „Harvard Business Review Polska”, „Nowej Sprzedaży”, „Szefie Sprzedaży”, „Gazecie Ubezpieczeniowej”, „SLOW”. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Artykuły

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.