Trener sprzedaży, praktyk biznesu, autorka e-booka pt. „3 skuteczne techniki komunikacji na trudne sytuacje w sprzedaży i w obsłudze klienta. Przykłady dialogów z klientami. Ćwiczenia do wdrożenia”. Prowadzi warsztaty i treningi sprzedażowe w formie zarówno otwartej, jak i zamkniętej.
Artykuły
- Techniki wykorzystywane w sprzedaży relacyjnej – część 2 nr 17/2014
- Techniki wykorzystywane w sprzedaży relacyjnej – część 1 nr 16/2014
- Jak odzyskać klienta, który już raz się zawiódł? nr 15/2014
- Techniki wykorzystywane w sprzedaży relacyjnej – część 3 nr 18/2015
- Ekspert radzi O co pytać kandydatów, szukając gwiazd sprzedaży? nr 14/2014
- Ekspert radzi nr 6/2013
- „Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, czyli jak podnieść skuteczność umawiania spotkań nr 19/2015
- Czas to pieniądz, czyli jak efektywnie planować pracę sprzedażową nr 20/2015
- Bariera dostępu, czyli jak dotrzeć do osoby decyzyjnej nr 21/2015
- Rozmowy kontrolowane nr 22/2015
- 5 kroków do skutecznej realizacji celów nr 23/2015
- Zarządzanie przez delegowanie nr 24/2016
- Praca w permanentnym niedoczasie nr 25/2016
- Frontem do klienta nr 27/2016
- 10 sposobów na lojalność nr 28/2016
- Portret współczesnego klienta nr 29/2016
- Gdy Twoi handlowcy wciąż słyszą „NIE” nr 32/2017
- Dlaczego odkładamy sprawy na później i jak tego uniknąć nr 36/2018
- Zapisane w skrypcie. Czy skrypty rozmowy mają sens? nr 43/2019