
Ekspert w zakresie cold callingu i social sellingu, czyli łączenia tego, co skuteczne z tym, co daje nieograniczoną dźwignię. 43. miejsce na liście 100 najbardziej wpływowych social sellerów w Europie. Sprzedawca z ponad 100 mln zł sprzedaży własnej. 2-letnie członkostwo w Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców. Wysoko oceniany mówca na wielu konferencjach organizowanych przez m.in. „Puls Biznesu“, Brian Tracy International czy firmę Samsung. Na temat sprzedaży prowadzi podcast K2 Podcast. Autor wielu artykułów o cold callingu w branżowych portalach i prestiżowych czasopismach poświęconych sprzedaży i zarządzania nią.
Artykuły
- Zimne telefony, które rozgrzeją sprzedaż do czerwoności! nr 44/2019
- Jak oswoić chatbota, cz. 1 nr 45/2019
- Jak oswoić chatbota, cz. 2 - Chatbot oswojony nr 46/2019
- Dlaczego infolinie konsumenckie irytują klientów i jak temu zaradzić? nr 47/2019
- Co dwa działy, to nie jeden... nr 48/2020
- Jak skutecznie wdrażać w firmie standardy obsługi klienta? nr 49/2020
- Cold calling, który działa nr 58/2021