Autorzy

Karol Bartkowski

Ekspert w zakresie cold callingu i social sellingu, czyli łączenia tego, co skuteczne z tym, co daje nieograniczoną dźwignię. 43. miejsce na liście 100 najbardziej wpływowych social sellerów w Europie. Sprzedawca z ponad 100 mln zł sprzedaży własnej. 2-letnie członkostwo w Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców. Wysoko oceniany mówca na wielu konferencjach organizowanych przez m.in. „Puls Biznesu“, Brian Tracy International czy firmę Samsung. Na temat sprzedaży prowadzi podcast K2 Podcast. Autor wielu artykułów o cold callingu w branżowych portalach i prestiżowych czasopismach poświęconych sprzedaży i zarządzania nią.

Artykuły

Toolbox

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.