
Ekspert w dziedzinie rozwoju osobistego, trener biznesu. Od 10 lat solidnie, z rzetelnością i pasją pomaga innym w efektywnym rozwoju kompetencji miękkich, menedżerskich i sprzedażowych. Wieloletnia współpraca, jako szef zespołu trenerskiego, z największą firmą pośrednictwa finansowego w Polsce, nauczyła go holistycznego podejścia do tematu szkoleń. Otwarta głowa pełna pomysłów, jasny przekaz informacji oraz aktywne słuchanie potrzeb ułatwia wspólne wypracowanie planu działania z każdym zespołem.
Artykuły
- Jak uczyć, by nauczyć innych? Tylko on-line nr 46/2019
- Lojalności pracowników nie dostaje się w prezencie Tylko on-line nr 47/2019
- Siedem zasad prowadzenia zdalnych spotkań Tylko on-line nr 51/2020
- Maska superbohatera Tylko on-line nr 53/2020
- Jak przestać narzekać i zacząć działać? nr 54/2021
- Jak przestać się bać zmiany? nr 55/2021
- Emocje pod kontrolą. Jak sprawić, żeby nie przeszkadzały w zarządzaniu? nr 56/2021
- Jak przestać odkładać na później zadania, które musimy wykonać, ale ich bardzo nie lubimy? nr 57/2021
- "Szefie, nie potrafię tego zrobić, za dużo ode mnie wymagasz!" nr 58/2021
- Czy twój zespół to naprawdę zespół? nr 59/2021
- Jak wzmacniać zaangażowanie pracowników? nr 64/2022
- Jak nie być szefem, który przypisuje sobie wyłącznie sukcesy? nr 65/2022
- Jak rozpoczynać rozmowy telefoniczne, żeby klient nie odłożył słuchawki nr 3/2023
Toolbox
-
Jak dobrze rozpocząć rozmowę telefoniczną z klientem - skrypt
nr 3/2023Doskonalenie zawodowe -
Przykładowe exposé szefa sprzedaży
nr 58/2021Zarządzanie zespołem -
Przykładowe expose szefa sprzedaży
nr 47/2019Zarządzanie zespołem -
Karta z odsłuchu/superwizji spotkania sprzedażowego
nr 46/2019Zarządzanie zespołem