
Jeden z najbardziej doświadczonych polskich ekspertów w dziedzinie zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się
w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych oraz w poprawianiu efektywności zarówno całych sieci sprzedażowych, jak i pojedynczych handlowców. Przedsiębiorca, doradca, mentor i coach biznesowy, autor bloga Dworaczynski.pl.
Artykuły
- Analiza ryzyka wykonania planu sprzedaży nr 17/2014
- Ratowanie planu sprzedaży nr 15/2014
- Okiem eksperta nr 19/2015
- Awantura o kasę nr 19/2015
- Analiza produktywności zespołu sprzedażowego nr 20/2015
- Nad tym muszę jeszcze popracować nr 20/2015
- Skuteczna kwalifikacja klientów przez sprzedawców nr 21/2015
- Wypalenie zawodowe menedżera sprzedaży nr 22/2015
- SOS: wypalony sprzedawca nr 23/2015
- Witamy na pokładzie! nr 24/2016
- Asystent menedżera sprzedaży nr 25/2016
- Rozstać się czy dać szansę? nr 26/2016
- 8 zachowań menedżera sprzedaży, które demotywują zespół nr 27/2016
- Dobre leady zawsze w cenie nr 28/2016
- Modelowanie zachowań w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi nr 29/2016
- Motywacyjne pole minowe: jak utrzymać odpowiedni poziom motywacji najlepszych sprzedawców? nr 30/2017
- 10 wyzwań, z którymi będą musiały się zmierzyć działy sprzedaży nr 30/2017
- Jak krytykować konstruktywnie Tylko on-line nr 31/2017
- Rywalizacja vs wzajemne wsparcie nr 31/2017
- Jak zwiększyć docieralność handlowców do osób decyzyjnych w firmie klienta? Tylko on-line nr 32/2017
- Dobra i zła rotacja: Jak je odróżnić i jak nimi zarządzać? nr 32/2017
- Zarządzanie efektywnością zespołu handlowego nr 33/2017
- Wskaźniki do oceny efektywności handlowców nr 33/2017
- Analiza opłacalności portfela klientów nr 34/2017
- Zarządzanie rozproszonymi zespołami sprzedażowymi – wyzwania i zagrożenia nr 36/2018
- Marketing w służbie sprzedaży nr 37/2018
- Efektywne wdrożenie nowego produktu do oferty firmy Tylko on-line nr 38/2018
- Szef sprzedaży i CEO – wspólna firma, wspólne cele nr 38/2018
- Koniec ery uniwersalnych sprzedawców? Podział pracy i specjalizacja pracowników nr 39/2018
- Kontrola czy zaufanie – w jaki sposób zarządzać działem sprzedaży? nr 41/2018
- Awans najlepszą nagrodą dla handlowca? nr 42/2019
- Zarządzanie sprzedażą z wykorzystaniem procesów i liczb nr 43/2019
- Myślenie strategiczne w sprzedaży nr 44/2019
- Rola kadry menedżerskiej w kształtowaniu relacji z klientami firmy nr 45/2019
- Wdrożenie procesów zarządzania efektywnością sprzedaży nr 46/2019
- Efektywna struktura procesów sprzedażowych nr 47/2019
- Zarządzanie klientem potencjalnym i już pozyskanym z perspektywy szefa sprzedaży nr 48/2020
- Rekrutacja wewnętrzna - za i przeciw nr 49/2020
Toolbox
-
Typowe błędy w postępowaniu z najbardziej efektywnymi sprzedawcami
nr 52/2020Zarządzanie zespołem -
Jakie działania może podjąć skuteczny menedżer, żeby podtrzymać wysoki poziom motywacji swoich „gwiazd sprzedaży”?
nr 52/2020Zarządzanie zespołem -
Formularz oceny celów osobistych i zawodowych pracownika w procesie kwalifikacji kandydata
nr 49/2020Zarządzanie zespołem -
Propozycja nowego podziału pracy w firmie, służącego podniesieniu efektywności sprzedaży
nr 47/2019Zarządzanie zespołem -
Czynniki wpływające na produktywność zespołu handlowego
nr 47/2019Zarządzanie zespołem -
Dobre praktyki menedżera sprzedaży w zakresie realizacji celów sprzedażowych zespołu
nr 45/2019Zarządzanie zespołem -
Przykładowe wskaźniki kontroli procesu sprzedażowego
nr 45/2019Raporty i analizy -
Zarządzanie bazą klientów
nr 41/2018Raporty i analizy -
Jakie działania może podjąć skuteczny menedżer, żeby podtrzymać wysoki poziom motywacji swoich „gwiazd sprzedaży”?
nr 41/2018Zarządzanie zespołem -
Jak przekonać handlowców do sprzedaży nowego produktu
nr 40/2018Zarządzanie zespołem -
Audyt pracy dyrektora regionu - skrypt rozmowy
nr 36/2018Zarządzanie zespołem