
Zarządza globalną strategią sprzedaży i marketingu w grupie Senetic SA. Analizuje i aktywnie szuka najkorzystniejszych rozwiązań biznesowych.
Artykuły
- Szczęśliwi klienci są dobrzy, ale zyskowni klienci znacznie lepsi nr 39/2018
- Globalizacja w służbie sprzedaży nr 40/2018
- Jak zwiększyć sales velocity w swojej firmie nr 41/2018
- Konflikt pomiędzy kluczowymi pracownikami nr 44/2019
- "Zrobię to jutro" - jak walczyć z prokrastynacją? nr 45/2019
- Ekspansja zagraniczna - jak właściwie wybrać jej kierunek? nr 47/2019
- Mity na temat prognoz sprzedaży Tylko on-line nr 48/2020
- Mój dom moim biurem - home office w dziale handlowym nr 49/2020
Toolbox
-
Jak sobie radzić z prokrastynacją?
nr 57/2021Doskonalenie zawodowe -
Style reagowania na konflikt
nr 53/2020Zarządzanie zespołem -
Zasady rozwiązania konfliktu metodą Porozumienia Bez Przemocy
nr 53/2020Zarządzanie zespołem -
Jak rozwiązać konflikt w zespole metodą Porozumienie bez Przemocy (NVC)
nr 50/2020Zarządzanie zespołem