
Trener biznesu i facylitator Inteligencji Kulturowej (CQ), jej główne zainteresowanie zawodowe to wspieranie rozwoju kompetencji międzykulturowych oraz poprawy współpracy międzynarodowej. Przez 15 lat współpracowala z przedstawicielami ponad 60 państw, przeprowadzając szkolenia w obszarze komunikacji, przywództwa, obsługi klienta i sprzedaży.
Artykuły
- Obsługa kluczowych klientów nr 9/2013
- Rozmowy dyscyplinujące nr 8/2013
- Szkolenia sprzedawców nr 7/2013
- Asertywność szefa sprzedaży nr 6/2013
- (Nie) Każdy sobie rzepkę skrobie - 7 sposobów na integrację zespołu nr 1/2012
- As w zespole - jak pracować z nieformalnym liderem nr 2/2012
- Handlowiec z "trudnym charakterem" nr 2/2012
- Motywuję czy manipuluję? nr 3/2012
- Dlaczego niektórzy pracownicy nie rozumieją przekazu? nr 4/2012
- Czas to pieniądz nr 5/2012
- Obcokrajowcu! Jakiego lidera potrzebujesz? Tylko on-line nr 35/2017
- Jak mądrze nagradzać pracowników Tylko on-line nr 37/2018
- Obcokrajowcy w procesie rekrutacji, czyli jak nie wyciągać pochopnych wniosków? nr 38/2018
- Klienci z różnych stron świata: Łotwa nr 1/2023
- Klienci z różnych stron świata: Argentyna nr 2/2023
- Klienci z różnych stron świata: Bułgaria nr 3/2023
- Klienci z róznych stron świata: Austria nr 4/2023
- Klienci z różnych stron świata: Portugalia nr 5-6/2023