
Absolwentka kierunku Zarządzanie Zasobami Pracy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od kilku lat pracuje jako trener w firmach międzynarodowych. Prowadzi między innymi szkolenia z umiejętności przywódczych, obsługi klienta, umiejętności interpersonalnych i komunikacji w biznesie. Jej największym zainteresowaniem zawodowym jest zarządzanie międzykulturowe. Przez trzy lata mieszkała i pracowała jako trener na Filipinach.
Artykuły
- Obsługa kluczowych klientów nr 9/2013
- Rozmowy dyscyplinujące nr 8/2013
- Szkolenia sprzedawców nr 7/2013
- Asertywność szefa sprzedaży nr 6/2013
- (Nie) Każdy sobie rzepkę skrobie - 7 sposobów na integrację zespołu nr 1/2012
- As w zespole - jak pracować z nieformalnym liderem nr 2/2012
- Handlowiec z "trudnym charakterem" nr 2/2012
- Motywuję czy manipuluję? nr 3/2012
- Dlaczego niektórzy pracownicy nie rozumieją przekazu? nr 4/2012
- Czas to pieniądz nr 5/2012
- Obcokrajowcu! Jakiego lidera potrzebujesz? Tylko on-line nr 35/2017
- Jak mądrze nagradzać pracowników Tylko on-line nr 37/2018
- Obcokrajowcy w procesie rekrutacji, czyli jak nie wyciągać pochopnych wniosków? nr 38/2018
- Klienci z różnych stron świata: Łotwa nr 1/2023