
Ma ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu projektami i zespołami oraz organizacjami na rynkach B2B i B2C. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, zaczynając od stanowiska sprzedawcy i przechodząc przez szczeble menedżerskie do pozycji Dyrektora Handlowego i Zarządzającego. Zarządzała sprzedażą m.in. w konceptach omnichannel i multichannel. Ma doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży m.in. poprzez sieci handlowe, własne sklepy detaliczne i internetowe, programy lojalnościowe, katalogi i advertoriale, shoppingowe kanały TV oraz call center. Jest wykładowcą w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej z zakresu marketingu i strategii sprzedaży. Prowadzi firmę doradczą Warda Consulting Team www.wardateam.com - doradza przedsiębiorstwom, jak zwiększyć sprzedaż i rentowność działań.
Artykuły
- Żeby rabat opłacił się… firmie nr 40/2018
- Reklamacje a customer experience w erze digital nr 42/2019
- Szersza oferta - większa sprzedaż? nr 44/2019
- "Witamy na pokładzie!" nr 47/2019
- Sprzedaż produktów w zestawach - kiedy się opłaca? nr 48/2020
- Jak budować w zespole wspólnotę celów i współodpowiedzialność za wyniki? nr 49/2020
- Zarządzanie rozproszonym zespołem handlowym w czasach pandemii Tylko on-line nr 51/2020
- Jak zwiększać sprzedaż, nie tracąc marży? nr 53/2020
- Jak kontekst cenowy wpływa na postrzeganie wartości oferty? nr 53/2020
- Jakie wydatki w dziale handlowym ograniczać w pierwszej kolejności? nr 54/2021
- Jak skutecznie komunikować się z pracownikami w trudnych sytuacjach? nr 56/2021
- Mentoring czy coaching? Formy wsparcia dla pracowników podczas pracy zdalnej nr 57/2021
- Jak rozwijać umiejętności zarządzania zespołem sprzedaży? Case study nr 59/2021
- Szefie, potrzebny dodatkowy rabat! Tylko on-line nr 59/2021
- Feedback i upward feedback - narzędzia rozwojowe nowoczesnego menedżera nr 60/2022
- Kompetencje hybrydowe - dlaczego warto zadbać o umiejętności "miękkie" w "twardej" pracy? nr 61/2022
- Warunki handlowe wspierające realizację strategii sprzedaży Tylko on-line nr 61/2022
- Jak sobie radzić z emocjami i niepewnością w trudnym czasie? nr 62/2022