Senior Consultant w Sandler Training. Uczy, w jaki sposób łamać znane schematy i dzięki temu łatwiej sprzedawać. Udowadnia, że sprzedaż nie musi wiązać się z nachalną agitacją. W dotychczasowej karierze odpowiadał za sprzedaż oraz zarządzenie sprzedażą usług i rozwiązań w segmencie B2B. Obecnie odpowiada za sprzedaż oraz realizację projektów szkoleniowych i konsultingowych pod szyldem Sandler Selling System.
Artykuły
- Lejek sprzedaży, który prawdę ci powie nr 48/2020
- Rola szefa sprzedaży w procesie prospectingu nr 49/2020
- Sprzedaż w obliczu pandemii nr 51/2020
- Mapowanie kompetencji sprzedażowych w zespole nr 52/2020
- Jak pandemia zmieniła sposób kupowania? nr 53/2020
- Nowe czasy, nowa oferta wartości? nr 54/2021
- Dlaczego twoi handlowcy tracą sprzedaż i co możesz z tym zrobić jako szef? nr 56/2021