
Menedżer, który po ponad dwudziestu latach kierowania zespołami sprzedażowymi w bankowości przedsiębiorstw, wykorzystuje obecnie swoje doświadczenia i kompetencje w zarządzaniu optymalizacją procesów kredytowych. Będąc Chapter Leaderem w szczególności obserwuje sposoby argumentowania swoich podwładnych i niekiedy w nie ingeruje.
Artykuły
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do wyznaczania cen? nr 41/2018
- Jak optymalizować politykę cenową w sektorze B2B, by obniżyć marżę? nr 42/2019
- Sprzedaż przez rekomendacje. Jak nasi handlowcy powinni o nie zabiegać? nr 44/2019
- Czy twoi handlowcy wiedzą, co sprzedają? nr 48/2020
- Dziesięć najczęstszych błędów w analizach benchmarkingowych nr 50/2020
- Czy i na ile ingerować w argumentację sprzedażową handlowców? nr 65/2022
- Jak budować zaufanie klienta jako handlowiec? nr 4/2023