
Z wykształcenia psycholog biznesu. Wieloletni praktyk sprzedaży, swoje doświadczenie jako handlowiec i manager sprzedaży zdobywała przede wszystkim w branży medycznej. Od 2 lat trenerka. Tematyka szkoleń to między innymi sprzedaż, zarządzanie, rozwój osobistych kompetencji. Specjalistka w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych i rozwojowych dla uczestników szkoleń, jak i jednostkowych klientów.
Artykuły
- 6 technik zarządzania stresem Tylko on-line nr 45/2019
- Klient pod specjalnym nadzorem nr 50/2020
- Jak zarządzać emocjami pracowników w czasach niepewności i kryzysu nr 51/2020
- Samotność szefa nr 53/2020
- Jak odzyskać poczucie stabilizacji w niepewnych czasach? nr 54/2021
- Jak pracować nad swoją umiejętnością adaptacji do nowych warunków Tylko on-line nr 55/2021
- Jak dbać o integrację zespołu pracującego zdalnie? nr 55/2021
- Kompetencje warte... klienta nr 56/2021
- Jak nauczyć się wybierać najważniejsze w danym momencie aktywności? nr 57/2021
- "Kliencie, pomóż nam się rozwijać!" nr 58/2021
- Atrybucja w sprzedaży i zarządzaniu nr 59/2021
- Jak sobie radzić z tremą przed wystąpieniem publicznym nr 60/2022
- Sprzedaż strategii czy strategia sprzedaży? nr 61/2022
- Jak reagować na obniżenie własnej formy? nr 62/2022
- Jak skutecznie komunikować się z szefem w trudnych sytuacjach? nr 63/2022
- Szef - czynny handlowiec? nr 64/2022
- "Szefie, stresuje mnie moja praca..." nr 65/2022
- Wspierający szef, czyli kto? nr 2/2023