
Z wykształcenia psycholog biznesu. Wieloletni praktyk sprzedaży, swoje doświadczenie jako handlowiec i manager sprzedaży zdobywała przede wszystkim w branży medycznej. Od 2 lat trenerka. Tematyka szkoleń to między innymi sprzedaż, zarządzanie, rozwój osobistych kompetencji. Specjalistka w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych i rozwojowych dla uczestników szkoleń, jak i jednostkowych klientów.
Artykuły
- 6 technik zarządzania stresem Tylko on-line nr 45/2019
- Klient pod specjalnym nadzorem nr 50/2020
- Jak zarządzać emocjami pracowników w czasach niepewności i kryzysu nr 51/2020
- Samotność szefa nr 53/2020
- Jak odzyskać poczucie stabilizacji w niepewnych czasach? nr 54/2021
- Jak pracować nad swoją umiejętnością adaptacji do nowych warunków Tylko on-line nr 55/2021
- Jak dbać o integrację zespołu pracującego zdalnie? nr 55/2021
- Kompetencje warte... klienta nr 56/2021