
Menedżer o specjalności sprzedaż eksportowa, coach, przedsiębiorca i storyteller biznesowy. Aktywnie śledzi i wdraża nowe trendy dotyczące pracy w sprzedaży – od motywowania zespołów handlowych i budowania inspirujących historii, wspierających przekonywanie klientów aż do zastosowań reguł wpływu społecznego w codziennej pracy i rozwoju osobistym handlowców. Autor bloga, audycji i filmów poświęconych sprzedaży. Pracuje w aktywnej sprzedaży od 2005 r. Praktyk w branżach: wydawniczej, meblarskiej, elektrotechnicznej, FMCG.
Artykuły
- Turcja – rosnąca potęga nr 17/2014
- Zachęcać do zakupu? Niekoniecznie. nr 17/2014
- Afryka – rynek dużych możliwości nr 16/2014
- Sprzedaż w eksporcie – bezpośrednio czy przez dystrybutora? nr 15/2014
- Media społecznościowe – wielkie oszustwo czy ogromna pomoc w sprzedaży? nr 15/2014
- W windzie i na siłowni, czyli gdzie szukać potencjalnych klientów nr 18/2015
- Bliski Wschód – jak rozpocząć współpracę handlową nr 14/2014
- Brzęk wirtualnych monet, czyli nietypowe formy płatności w sprzedaży nr 14/2014
- Warunki dostawy w transakcjach kupna-sprzedaży. Pytania czytelników nr 13/2014
- Sprzedażowy lifehacker – czyli sztuka ułatwiania życia handlowcom nr 13/2014
- Kultura musi być – czyli różnice kulturowe w służbie sprzedaży nr 12/2014
- Skrypt rozmowy – koło ratunkowe czy betonowe buty dla handlowca? nr 12/2014
- Kliencie, nie irytuj się, czyli denerwujący handlowiec w akcji nr 11/2013
- INCOTERMS – warunki dostawy w procesie sprzedaży eksportowej nr 11/2013
- Dwanaście mitów sprzedaży nr 10/2013
- Sprzedaż eksportowa. Jak zdobywać klientów? nr 10/2013
- Skuteczna sprzedaż przez telefon nr 9/2013
- Akredytywa. Część 2 – pytania czytelników nr 9/2013
- Ala ma... wpływ na klientów, czyli elementarz technik sprzedaży nr 8/2013
- Akredytywa nr 8/2013
- „Sezamie, otwórz się”. Sprzedaż za pomocą słów, które wpływają na ludzi nr 7/2013
- Sztuka bezstresowej efektywności, czyli Getting Things Done nr 7/2013
- Jak zwiększyć efektywność zespołu nr 6/2013
- Dlaczego to ja dostałem najgorszy region? nr 1/2012
- "Nie pójdziesz na to spotkanie". nr 1/2012
- Grywalizacja - to jest to! nr 2/2012
- Motywacja na odległość nr 2/2012
- Szef też może być coachem nr 2/2012
- Brudne sztuczki. Czym jest manipulacja i jak się przed nią bronić? nr 5/2012
- Chodź, opowiem ci historię… nr 22/2015
- Gra o sprzedaż nr 24/2016
- Biuro działu sprzedaży w telefonie nr 25/2016
- 12 sposobów budowania pozytywnego postrzegania cen przez klientów nr 28/2016
- Poszukiwanie partnerów do współpracy nr 32/2017
- Organizacja eksportu w firmie nr 32/2017
- 4 strony eksportu nr 32/2017
- Kiedy firma jest w złej sytuacji finansowej i pracownicy o tym wiedzą nr 37/2018
- Jak nauczyć swoich handlowców zadawania klientom właściwych pytań Tylko on-line nr 38/2018
- Czy sprzedaż ma płeć? Tylko on-line nr 39/2018
- Klient nasz pan czy przyjaciel? Tylko on-line nr 40/2018
- Czy wyższa cena musi oznaczać utratę klientów? nr 40/2018
- Choice architecture – dlaczego klienci wybierają to, co wybierają? nr 41/2018
- Skarpetki nie do pary i zielony irokez, czyli co wypada w sprzedaży nr 42/2019
- Jak przekonać handlowców do stosowania storytellingu w pracy z klientami? nr 43/2019
- Jak nie marnować pozyskanych leadów? Tylko on-line nr 45/2019
- Siedem podcastów, których szef sprzedaży powinien posłuchać nr 47/2019
- Ukrywanie części asortymentu w ofercie - tak czy nie? nr 48/2020
- "To może ja wyślę e-mail?" nr 49/2020
- Biznes społecznie odpowiedzialny - przykłady dobrych praktyk nr 50/2020
- Nie śpisz? Nie będziesz mieć wyników! nr 50/2020
- Zresetuj swój mózg! nr 51/2020
- Rzecznik klienta w firmie nr 52/2020
- Indywidualne podejście do klienta, czyli co? nr 53/2020
- Jak sobie radzić z demotywacją po porażce? Tylko on-line nr 54/2021
- Jak wykorzystać kryzys do budowania przewagi konkurencyjnej firmy? nr 55/2021
- Kiedy firma przestaje sobie radzić z rosnącą liczbą zamówień... nr 55/2021
- Kiedy warto podjąć współpracę z influencerami i jak osiągnąć założone cele? Tylko on-line nr 56/2021
- Dobra obsługa posprzedażowa sposobem na lojalność klienta Tylko on-line nr 58/2021
- Pięć sposobów na przyciągnięcie uwagi klienta nr 59/2021
Toolbox
-
Jak klasyfikować leady, by ich nie marnować?
nr 61/2022Zarządzanie zespołem -
10 zasad dawania klientom wyboru
nr 53/2020Doskonalenie zawodowe -
Jak sprawić, by cena wydawała się niższa?
nr 40/2018Raporty i analizy -
Pytanie o budżet
nr 40/2018Raporty i analizy -
Pytanie o właściwą cenę
nr 40/2018Raporty i analizy