
Certyfikowany trener, konsultant biznesowy oraz menedżerka z 17-letnim stażem w obszarze sprzedaży i szkoleń. Współwłaścicielka firmy doradczo-szkoleniowej 4change akademia biznesu, w której realizuje projekty rozwojowe dla menedżerów, handlowców oraz właścicieli firm. Pomaga firmom z sektora B2B i B2C zwiększać sprzedaż, optymalizować procesy, pracować efektywniej i z poczuciem sensu.
Artykuły
- Zwykły produkt, niezwykła oferta nr 31/2017
- Nie bać się wystąpień nr 32/2017
- Przemotywowani handlowcy: gdzie leży granica pozytywnego wzmocnienia? Tylko on-line nr 34/2017
- Idealny team leader nr 35/2017
- Jak mądrze zarządzać pozyskanymi leadami, by ich nie zmarnować nr 38/2018
- Rosnące znaczenie działów wsparcia sprzedaży – jak stworzyć zespół i efektywnie wdrożyć podział obowiązków? nr 39/2018
- Czujne oko szefa – kontrola a motywacja nr 40/2018
- Przereklamowane umiejętności sprzedawców nr 42/2019
- Zarządzanie handlowcami odpowiedzialnymi za określone regiony sprzedażowe nr 43/2019
- Rola menedżera w planowaniu rozwoju pracowników nr 44/2019
- Jak walczyć z własną demotywacją? nr 48/2020
- Jak reagować na ostrą krytykę w miejscu pracy nr 50/2020
- Jak planować sprzedaż na kolejny rok w obliczu rosnącej inflacji i trudnej sytuacji gospodarczo - finansowej nr 65/2022
- "Sprzedaj mi ten długopis" nr 4/2023
Toolbox
-
Plan wdrożenia nowego team leadera
nr 64/2022Zarządzanie zespołem -
Zestawienie najczęściej popełnianych błędów w pracy z leadami
nr 61/2022Raporty i analizy -
Zasady dobrej kontroli pracowników przez szefa
nr 45/2019Zarządzanie zespołem -
Przygotowanie do wystąpienia na forum
nr 43/2019Doskonalenie zawodowe