
Konsultant, trener biznesu, coach IICD. W trakcie siedmioletniej pracy w koncernie Bertelsmann A.G. zarządzała wielomilionowymi projektami pozyskiwania członków do klubu „Świat Książki”. Jako właścicielka agencji reklamowej prowadziła projekty marketingowe dla takich firm jak Wella Polska, Bank Pocztowy, Philip Morris, M3 Komfort, Bank Handlowy. Będąc dyrektorem sprzedaży w austriackiej firmie szkoleniowej, poszerzała kompetencje z zakresu zarządzania, zaawansowanych negocjacji i HR.
Artykuły
- Inżynieria nowoczesnej sprzedaży. Model IV Generacji Sprzedaży™ nr 11/2013
- Co ma bigos do skuteczności sprzedaży? nr 19/2015
- Misja hotel: zwiększyć obroty o 17% nr 34/2017
- Propozycja wartości i unikatowa propozycja sprzedaży nr 45/2019
- Zarządzanie emocjami w procesie zmiany nr 46/2019
- Zarządzanie przez wartości nr 50/2020
- Jak praca w sprzedaży wpływa na osobowość? nr 53/2020
- Nowoczesne egzekwowanie zadań w zarządzaniu nr 65/2022