
Menadżer sprzedaży i trener biznesu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, propagator zrównoważonych metod zarządzania.
Artykuły
- System monitorowania pracy handlowców nr 29/2016
- Szefie, daj pracować... nr 45/2019
- Otwarte czy zamknięte drzwi? nr 46/2019
- Czy prognozom sprzedaży można ufać? nr 47/2019
- Srebrny szef sprzedaży nr 49/2020
- Albo przyjaźń, albo praca? nr 50/2020
- "Coś tu brzydko pachnie", czyli trudne rozmowy z pracownikami nr 52/2020
- Optymalny dział handlowy, czyli jaki? nr 53/2020
- Jestem silversem! nr 55/2021
- Kiedy szef kłóci się… z szefem Tylko on-line nr 56/2021
- 7 zasad tworzenia przejrzystego raportu dla przełożonych nr 57/2021
- Kluczowe narzędzia menedżera w zarządzaniu sprzedażą nr 59/2021
- O jeden kieliszek za daleko... nr 60/2022
- "To mój klient!" nr 61/2022
- "Nie chcemy nowego" nr 62/2022
- Zasady wywierania wpływu na ludzi - co innego znać, a co innego stosować! nr 64/2022
- Etyka sprzedaży, czyli co? Tylko on-line nr 65/2022
- W pułapce konsekwencji nr 1/2023
- Mobbing w zespole nr 2/2023