
Sales & Marketing Director w agencji content marketingu Conture. Zarządza marką i koordynuje pracę działu kreatywnego oraz sprzedaży. Odpowiada za wizerunek marki i jej rozwój. W pracy ceni sobie zaangażowanie, dynamizm działania i dążenie do celu. Z szeroko pojętym marketingiem związana od 5 lat. Z wykształcenia filolog polski.
Artykuły
- Rola szefa sprzedaży w realizowaniu działań social selling w zespole handlowym Tylko on-line nr 49/2020
- Sprzedaż w dobie kryzysu, czyli jak prowadzić biznes online i offline nr 52/2020
- Opisy produktów jako... sprzedawcy? nr 53/2020
- Plany sprzedażowe na 2021 r. a pandemia nr 54/2021
- Marketing i sprzedaż - duet idealny! nr 55/2021
- Customer lifecycle, czyli cykl życia klienta w praktyce nr 57/2021
- Pięć sposobów na przyciągnięcie uwagi klienta nr 59/2021
- Brand purpose a zaangażowanie odbiorców nr 61/2022
- Jak skutecznie komunikować wyprzedaże i promocje? nr 62/2022
- Docierać dalej nr 63/2022
- Jak dbać o lojalność klienta, czyli komunikacja i relacyjność kluczem do sukcesu w sprzedaży nr 64/2022