
Trener, członek stowarzyszenia mentorów PROMENTOR. Wdrażał kompleksowe programy mentoringowe m.in. w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego i ArcelorMittal. Praktyk biznesu, nadzorował, badał efektywność i przeprowadzał programy onboardingowe w wielu organizacjach. Prowadzi szkolenia w zakresie kompetencji menedżerskich, treningów trenerskich i sprzedaży. Właściciel firmy szkoleniowej ASPEKT HR.
Artykuły
- Coaching vs mentoring w procesie onboardingu handlowców nr 31/2017
- Pracownik mobberem nr 32/2017
- Motywatory i demotywatory w zespole handlowym Tylko on-line nr 33/2017
- System motywacyjny jako narzędzie zmniejszające rotację w call center nr 34/2017
- Siedem umiejętności niezbędnych, by być dobrym liderem Tylko on-line nr 35/2017
- Rozmowa dyscyplinująca – jak ją przeprowadzić, żeby przyniosła rezultat? nr 35/2017
- Jak poprzez informację zwrotną budować zaangażowanie w zespole sprzedażowym nr 38/2018
- Kiedy silna rywalizacja niszczy zespół nr 39/2018
- Ludzie przychodzą do firm, a odchodzą od kierowników nr 41/2018
- Jak rozwijać kompetencje doświadczonych handlowców? nr 42/2019
- Prezentacja sprzedażowa przed grupą wymagających klientów nr 43/2019
- Zarządzanie pracownikami starszymi od siebie nr 44/2019
- Pracownik urażony przez szefa, czyli komunikacja po kwadracie nr 45/2019
- Szef jak Sokrates nr 46/2019
- Jak badać potrzeby szkoleniowe handlowców? Tylko on-line nr 49/2020