
Trener, coach, mówca motywacyjny i menedżer z dwudziestoletnim stażem, wykładowca Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, dyrektor ds. rozwoju, dyrektor regionalny i trener wewnętrzny w firmie Blachy Pruszyński. Koordynuje pracę przedstawicieli handlowych.
Artykuły
- Projektowanie pozytywnych doświadczeń klientów nr 29/2016
- Samodzielny znaczy zaangażowany nr 33/2017
- Kodyfikacja procesu sprzedaży: TAK czy NIE? nr 34/2017
- Klient ambasadorem marki nr 36/2018
- Czego unikać przy wdrażaniu systemu szkoleń dla pracowników nr 37/2018
- Zarządzanie reputacją zamiast zarządzania marką nr 40/2018
- Marka osobista a skuteczna strategia sprzedażowa nr 42/2019
- Zarządzanie handlowcami odpowiedzialnymi za budowanie sieci dystrybucji nr 43/2019
- Budowanie przewagi konkurencyjnej w B2B nr 45/2019
- Strategia i jej realizacja - co zrobić, by nie były rozbieżne? nr 46/2019
- Każdemu innym szefem będziesz! nr 47/2019
- Jak nie pomylić szacunku ze strachem nr 48/2020
- Stąpając po cienkim lodzie... nr 49/2020
- Najpierw pracownik, potem klient, czyli rzecz o szacunku nr 50/2020
- Nowa rzeczywistość sprzedażowa po pandemii - jak się do niej przygotować? nr 51/2020
- Błędy, przez które tracimy najlepszych pracowników nr 53/2020
- Organizacja, która przetrwa wszelkie kryzysy nr 54/2021
- Jak uniknąć odpływu klientów w przypadku odejścia obsługującego ich handlowca? nr 56/2021
- Jestem introwertykiem i jestem... szefem nr 57/2021
- "Niedługo zrobię przelew", czyli kiedy klienci mocno spóźniają się z płatnościami... nr 58/2021
- "Rabat? To stolica Maroka!" nr 59/2021
- Jak dopasować system premiowy do zespołu? nr 60/2022
- Sprzedaż strategii czy strategia sprzedaży? nr 61/2022
- Zmiana modelu dystrybucji, czyli kiedy zacząć sprzedawać bezpośrednio klientom? nr 62/2022
- Pokora w zawodzie szefa sprzedaży nr 64/2022
- Jak edukować pracowników w zakresie etycznych zachowań w sprzedaży? nr 65/2022
- Small talk, czyli o emocjach, które sprzedają nr 1/2023
- Żeby sił starczyło na dłużej... nr 3/2023
- Przepis na sprzedażową porażkę nr 4/2023
Toolbox
-
Jak dbać o motywację?
nr 65/2022Zarządzanie zespołem -
Gdzie leży granica wywierania wpływu, której nie powinniśmy przekraczać, będąc szefem zespołu sprzedażowego
nr 64/2022Zarządzanie zespołem -
Cechy lidera, który cieszy się szacunkiem podwładnych
nr 59/2021Zarządzanie zespołem -
Zasady, których należy przestrzegać żeby klient kupił właśnie u nas
nr 56/2021Doskonalenie zawodowe