
Trener, coach, mówca motywacyjny i menedżer z dwudziestoletnim stażem, wykładowca Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, dyrektor ds. rozwoju, dyrektor regionalny i trener wewnętrzny w firmie Blachy Pruszyński. Koordynuje pracę przedstawicieli handlowych.
Artykuły
- Projektowanie pozytywnych doświadczeń klientów nr 29/2016
- Samodzielny znaczy zaangażowany nr 33/2017
- Kodyfikacja procesu sprzedaży: TAK czy NIE? nr 34/2017
- Klient ambasadorem marki nr 36/2018
- Czego unikać przy wdrażaniu systemu szkoleń dla pracowników nr 37/2018
- Zarządzanie reputacją zamiast zarządzania marką nr 40/2018
- Marka osobista a skuteczna strategia sprzedażowa nr 42/2019
- Zarządzanie handlowcami odpowiedzialnymi za budowanie sieci dystrybucji nr 43/2019
- Budowanie przewagi konkurencyjnej w B2B nr 45/2019
- Strategia i jej realizacja - co zrobić, by nie były rozbieżne? nr 46/2019
- Każdemu innym szefem będziesz! nr 47/2019
- Jak nie pomylić szacunku ze strachem nr 48/2020
- Stąpając po cienkim lodzie... nr 49/2020
- Najpierw pracownik, potem klient, czyli rzecz o szacunku nr 50/2020
- Nowa rzeczywistość sprzedażowa po pandemii - jak się do niej przygotować? nr 51/2020
- Błędy, przez które tracimy najlepszych pracowników nr 53/2020
- Organizacja, która przetrwa wszelkie kryzysy nr 54/2021