
Ekspert i trener ds. sprzedaży, doradca Personal Brandingu, dzieli się technikami i strategiami sprzedaży, które sam stosuje i wciąż uczy się nowych. Laureat konkursów sprzedażowych, m.in. Diamentu Sprzedaży za wzrost efektywności sprzedaży doradców detalicznych w branży finansowej. Autor książek „Sprzedaż jest sexi” oraz „Martwa sprzedaż”. Autor artykułów w „Asie Sprzedaży”, „Nowej Sprzedaży”, „Szefie Sprzedaży” oraz „Pracowniku Fizycznym”. Współpracował z liderami swoich branż m.in. Noble Bank, Nordea, Aviva, Ibis Hotel, Velux, czy Hm Clause.
Artykuły
- Niebezpieczny autorytet nr 31/2017
- Przełamać schemat nr 34/2017
- Mity zarządzania sprzedażą nr 35/2017
- Sprzedaż prowokacyjna – czwarta rewolucja w sprzedaży? nr 37/2018
- Konsument hybrydowy, czyli kto? nr 37/2018
- Wizja a zarządzanie – jak osiągnąć sukces? Tylko on-line nr 38/2018
- Branding emocjonalny – jak go wykorzystać do podniesienia poziomu sprzedaży? nr 38/2018
- Skuteczna sprzedaż usług – czym się różni od sprzedaży fizycznych produktów? Tylko on-line nr 39/2018
- Budowanie idei produktu – jak to zrobić efektywnie nr 39/2018
- W jaki sposób ustalić optymalną cenę nowego produktu? nr 40/2018
- 7 książek o sprzedaży, które warto znać nr 41/2018
- Jak zwiększyć lojalność klientów Tylko on-line nr 42/2019
- Design thinking w sprzedaży nr 43/2019
- Jak szefa widzą, tak o nim piszą nr 44/2019
- Kiedy sprzedaż nowego produktu zawodzi nr 45/2019
- Zapytaj klienta, czyli Net Promoter Score nr 48/2020
- Od telemarketera do menedżera nr 50/2020
- Jak poprawić swoją koncentrację? Tylko on-line nr 51/2020
- Jak zmotywować handlowców do aktywnego pozyskiwania klientów B2B? nr 52/2020
- Skuteczne up-selling i cross-selling nr 53/2020
- Efekt Dunninga - Krugera - jak rozpoznać, czy nie padliśmy jego ofiarą? nr 55/2021
- Networking w dobie social distancing nr 55/2021
- Skuteczna sprzedaż kursów i szkoleń nr 56/2021
- Jak badać potrzeby szkoleniowe handlowców pracujących zdalnie? nr 57/2021
- Złap oddech - w życiu i w biznesie nr 59/2021
- Jak ograniczyć chaos w dziale sprzedaży? nr 60/2022
- Jak przydzielać leady handlowcom, żeby zwiększyć sprzedaż? nr 61/2022
- Jak przeprowadzić audyt w dziale sprzedaży? nr 62/2022
- Team lider: czy członkowie zespołu muszą się lubić? nr 62/2022
- Trener jak cień nr 64/2022
- Jak umiejętnie zakomunikować przewagi produktu, który oferujesz? nr 1/2023
- Wspierający szef, czyli kto? nr 2/2023
- Raport osobowościowy prawdę ci powie? nr 3/2023
Toolbox
-
Efektywne wsparcie informacją zwrotną
nr 2/2023Zarządzanie zespołem -
Cztery kroki umiejętnego opowiadania o przewagach naszego produktu/usługi
nr 1/2023Zarządzanie zespołem, Doskonalenie zawodowe -
Arkusz do badania efektywności sprzedaży
nr 46/2019Raporty i analizy -
Radzenie sobie ze stresem - zestaw ćwiczeń
nr 32/2017Doskonalenie zawodowe