
Konsultant ds. efektywności sprzedaży w McHayes&StewardGroup, doradca zarządu. Przez 10 ostatnich lat pracował jako konsultant biznesowy w międzynarodowych firmach doradczych Deloitte oraz OC&C Strategy Consultants.
Artykuły
- Jak ocenić, czy system premiowy w firmie jest skuteczny? nr 38/2018
- Jak zaprojektować nowy system płacowy i premiowy w dziale sprzedaży? nr 39/2018
- Jak zaprojektować efektywny konkurs sprzedażowy? nr 40/2018
- Jak wdrażać zmiany w systemach premiowych nr 41/2018
Toolbox
-
Dobre praktyki w zakresie wdrażania nowego systemu premiowego
nr 60/2022Zarządzanie zespołem -
10 najczęstszych błędów, których należy się wystrzegać podczas projektowania systemu płacowego i premiowego dla działu sprzedaży
nr 60/2022Zarządzanie zespołem -
Pytania przydatne do udzielenia konstruktywnego feedbacku
nr 60/2022Zarządzanie zespołem -
Kluczowe decyzje w zakresie projektowania konkursów sprzedażowych i programów długoterminowych
nr 47/2019Zarządzanie zespołem -
Dobre praktyki w zakresie komunikacji, które przyspieszają proces akceptacji zmiany – na przykładzie zmiany systemu premiowego
nr 46/2019Zarządzanie zespołem