
Artykuły
- Budowanie strategii sprzedaży wspierającej wykonanie założonego planu sprzedażowego nr 17/2014
- Tygodniowy raport marży brutto na topowych produktach (TOP30) – część 1 nr 17/2014
- Metody budżetowania w jednostkach handlowych nr 16/2014
- Analizy rentowności sprzedaży nr 15/2014
- Narzędzie do graficznej prezentacji sprzedaży według województw nr 15/2014
- Ile warte są moje towary? Analiza ABC nr 18/2015
- Tygodniowy raport marży brutto na topowych produktach (TOP30) – część 2 nr 18/2015
- Cross selling i up selling – strategie sprzedaży nr 14/2014
- Budżet firmy handlowej – ustalenie warunków bonusów dla klientów. Zastosowanie narzędzia Tabela danych nr 14/2014
- Ocena dostawców w firmie sprzedażowej nr 13/2014
- Jak wykorzystać wykresy bąbelkowy, radarowy i flying bridges w dziale sprzedaży nr 13/2014
- Strategia działania w „niszach rynkowych” jako szansa nr 12/2014
- Menedżer scenariuszy jako narzędzie tworzenia wariantów budżetów nr 12/2014
- Dywersyfikacja jako metoda zwiększenia konkurencyjności firmy i sprzedaży nr 11/2013
- Tabele przestawne z zewnętrznych źródeł danych nr 11/2013
- System raportowania sprzedaży w firmie usługowej – organizacja działu sprzedaży nr 10/2013
- Strategia poprawy marży nr 9/2013
- Prognoza sprzedaży nr 19/2015
- Sezon na popyt nr 19/2015
- Model wyliczania prowizji dla sprzedawców nr 20/2015
- Narzędzia do rozliczania sprzedawców nr 20/2015
- Prospecting jako jedna ze składowych systemu premiowania nr 22/2015
- Narzędzie do analizy struktury klientów firmy nr 22/2015
- Zbiorczy plan sprzedaży jako konsolidacja planów sprzedażowych poszczególnych handlowców nr 23/2015
- Plan wdrożenia nowego handlowca nr 24/2016
- Narzędzie do obserwowania wyników pracy handlowca nr 24/2016
- Graficzne narzędzia do prezentacji danych sprzedażowych nr 25/2016
- Nowy wymiar analiz sprzedażowych z wykorzystaniem narzędzia PowerPivot nr 26/2016
- Model rozliczania działalności call center nr 27/2016
- Model do badania wpływu polityki cenowej na przyszłe wyniki przedsiębiorstwa nr 28/2016
- System poleceń i rekomendacji Tylko on-line nr 29/2016
- Zwrot z inwestycji - case study z działu handlowego nr 30/2017
- Referrals and recommendations nr 30/2017
- Dostosowanie systemu raportowania do struktury sprzedaży nr 31/2017
- Narzędzie do badania cyklu życia produktu nr 32/2017
- System wynagradzania oparty na celach nr 33/2017
- Kalkulacja ceny sprzedaży Tylko on-line nr 33/2017
- Nowy produkt w planie sprzedażowym firmy nr 35/2017
- Dodatek Mapa 3D – graficzna prezentacja wyników rozproszonych zespołów handlowców nr 36/2018
- Wyznaczanie rabatów dla zleceń sprzedażowych – narzędzie „szukaj wyniku” nr 37/2018