Digital Marketing

nr 2/2023

Dyrektywa Omnibus, czyli o zmianach istotnych dla branży e‑commerce słów kilka

Dyrektywa Omnibus, czyli o zmianach istotnych dla branży e-commerce słów kilka
  • Czego dotyczy dyrektywa Omnibus?
  • Jakie obowiązki nakłada ona na przedsiębiorców?
  • Jakie mogą być konsekwencje braku przestrzegania nowych wymogów?
Czytaj więcej
nr 2/2023

Czy w social mediach możemy być lean?

Czy w social mediach możemy być lean?
  • O czym mówi pięć zasad Lean Start-up?
  • Jak stosować metodologię lean w mediach społecznościowych?
  • Jak mierzyć skuteczność contentu, jaki proponujemy w social mediach?
Czytaj więcej
nr 2/2023

Fabryka personalizowanych produktów, czyli poznaj mes‑commerce

Fabryka personalizowanych produktów, czyli poznaj mes-commerce
  • Jak zmniejszyć dystans pomiędzy firmą a klientem dzięki strategii D2C?
  • Na czym polegają modele biznesowe White label i Private label?
  • Czym jest system MES i jakie korzyści może przynieść firmie?
Czytaj więcej
nr 1/2023

Wykorzystanie czatu na stronie www do pozyskiwania leadów i poprawy CX

Wykorzystanie czatu na stronie www do pozyskiwania leadów i poprawy CX
  • Dlaczego czat w e-commerce to dziś must-have?
  • Jak poprowadzić rozmowę z klientem, używając czatu na stronie www?
  • Jak wykorzystać 100% możliwości, jakie daje czat?
Czytaj więcej
nr 1/2023

Bezpieczna marka ‑ co to znaczy?

Bezpieczna marka - co to znaczy?
  • Czym są brand suitability i brand safety i na czym polegają różnice pomiędzy nimi?
  • Na kim spoczywa odpowiedzialność za bezpieczeństwo marki?
  • Jakie konsekwencje może mieć niedopasowanie treści marketingowych do marki?
Czytaj więcej
nr 1/2023

Co przyniesie nowy rok dla branży e‑commerce?

Co przyniesie nowy rok dla branży e-commerce?
  • Jakich zmian należy się spodziewać w sektorze e-commerce w 2023 r.?
  • Jakie są prognozy dla rozwoju takich trendów, jak live commerce czy q-commerce?
  • Jakie wyzwania i możliwości dają sklepy samoobsługowe?
Czytaj więcej
nr 1/2023

"Hej kochana, skąd ten sweterek?", czyli o oznaczaniu współpracy reklamowej przez influencerów

"Hej kochana, skąd ten sweterek?", czyli o oznaczaniu współpracy reklamowej przez influencerów
  • Na czym polegają zmiany w oznaczaniu współpracy reklamowej przez influencerów w mediach społecznościowych?
  • Które z nich budzą wątpliwości interpretacyjne?
  • Co powinno znaleźć się w umowie z influencerem, który ma reklamować produkt?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.