Digital Marketing

nr 65/2022

E‑commerce: wyścig z czasem

E-commerce: wyścig z czasem
Czytaj więcej
nr 65/2022

Kierunek strategii dla e‑commerce ‑ live shopping i shoppable videos

Kierunek strategii dla e-commerce - live shopping i shoppable videos
  • Jak zakupy na żywo zmieniły sprzedaż?
  • Jakie są trzy podstawowe miejsca, w których marki mogą komunikować się z klientami w formule live commerce?
  • W jaki sposób różne marki wykorzystują live shopping?
Czytaj więcej
nr 65/2022

Klient nasz partner. Czym różni się partner e‑commerce od dostawcy?

Klient nasz partner. Czym różni się partner e-commerce od dostawcy?
  • Na czym polega transparencja w biznesie i dlaczego jest istotna w procesie budowania sprawnie działającej platformy e-commerce?
  • Jak znaleźć idealnego partnera, który pomoże w stworzeniu lub przebudowie platformy e-commerce?
Czytaj więcej
nr 65/2022

Jak skutecznie połączyć prawo i marketing na wypadek kryzysu medialnego w e‑commerce?

Jak skutecznie połączyć prawo i marketing na wypadek kryzysu medialnego w e-commerce?
  • Jak przygotować się na wypadek ewentualnego kryzysu wizerunkowego naszej marki/firmy lub produktu?
  • Jakich działań unikać, kiedy taki kryzys zaistnieje?
  • Na czym polega zasada 5P?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.