Digital Marketing

nr 5-6/2023

Zakup oprogramowania w chmurze ‑ na co zwrócić uwagę? Wskazówki prawnika

Zakup oprogramowania w chmurze - na co zwrócić uwagę? Wskazówki prawnika
  • Czym jest oprogramowanie SaaS?
  • Jaki jest charakter prawny umowy w modelu SaaS?
  • Co zawrzeć w jej treści?
Czytaj więcej
nr 5-6/2023

Strona internetowa zgodna z RODO ‑ proste wskazówki

Strona internetowa zgodna z RODO - proste wskazówki
  • Jak zabezpieczyć dane osobowe odwiedzających naszą stronę internetową?
  • Czy RODO dotyczy każdego biznesu e-commerce?
  • Co powinna zawierać polityka prywatności?
Czytaj więcej
nr 5-6/2023

Reklama w Internecie ‑ niedozwolone praktyki

Reklama w Internecie - niedozwolone praktyki
  • Jakich produktów nie wolno reklamować, również w Internecie?
  • Jakich zasad należy przestrzegać, aby reklama internetowa była zgodna z prawem?
  • W jaki sposób reklamować produkty obwarowane szczególnymi obostrzeniami, np. leki?
Czytaj więcej
nr 5-6/2023

Jak tworzyć skuteczne treści w Internecie

Jak tworzyć skuteczne treści w Internecie
  • Jak dobrać odpowiedni język do odbiorcy?
  • Jak uatrakcyjnić i ożywić nasze teksty pisane na potrzeby social mediów?
  • Jak zacząć tekst, by przykuł uwagę?
Czytaj więcej
nr 4/2023

W jaki sposób Akt o Usługach Cyfrowych wpłynie na branżę e‑commerce?

W jaki sposób Akt o Usługach Cyfrowych wpłynie na branżę e-commerce?
  • Kogo i czego dotyczy Akt o Usługach Cyfrowych?
  • Jak wyglądają poszczególne etapy jego wprowadzania?
  • Jakie zmiany oznacza dla właścicieli biznesów e-commerce?
Czytaj więcej
nr 4/2023

NFT i METAVERSE ‑ chwilowy trend czy ogromny potencjał?

NFT i METAVERSE - chwilowy trend czy ogromny potencjał?
  • Czym są NFT i metaverse?
  • Co to jest cyfrowa moda?
  • Co małpy mają wspólnego z metaverse i zakupami?
Czytaj więcej
nr 4/2023

Jak wykorzystać dane o zachowaniach klientów online do sprzedaży offline?

Jak wykorzystać dane o zachowaniach klientów online do sprzedaży offline?
  • Jakie możliwości daje nam współczesna technologia w zakresie zwiększania skuteczności kampanii omnichannelowych?
  • Które spośród dostępnych funkcjonalności zapewnią nam uzyskanie najlepszych wyników?
  • Kiedy footfall działa?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.