Dobre praktyki

nr 57/2021

Jak liczyć wartość klienta (CLTV) w B2B?

Jak liczyć wartość klienta (CLTV) w B2B?
  • Czym jest CLTV?
  • Jak sprawdzić, ile tak naprawdę wart jest konkretny klient?
  • Jak zwiększać wartość klienta w B2B?
Czytaj więcej
nr 57/2021

Czego sprzedawca nie mówi marketerowi, a powinien

Czego sprzedawca nie mówi marketerowi, a powinien
  • Na jakie pytania dotyczące klientów i sprzedaży handlowcy mogą pomóc odpowiedzieć marketingowcom?
  • Jakie pytania z obszarów związanych z marketingiem sprzedawcy powinni zadawać klientom?
Czytaj więcej
nr 56/2021

Platforma do sprzedaży B2B ‑ zagrożenie czy ułatwienie?

Platforma do sprzedaży B2B - zagrożenie czy ułatwienie?
  • Czym są i jak działają platformy B2B?
  • Jaką platformę należy wybrać, aby osiągnąć jak najwyższe wyniki?
  • Jakie funkcje powinien mieć skuteczny system B2B i które z nich sprawdzą się w twojej firmie?
Czytaj więcej
nr 56/2021

Kompetencje warte... klienta

Kompetencje warte... klienta
  • Jakich umiejętności szukać u telemarketerów, a jakich u pracowników działu obsługi klienta?
  • Które umiejętności powinny być wspólne u kandydatów na oba te stanowiska?
Czytaj więcej
nr 56/2021

Jak modelować zachowania najskuteczniejszych pracowników?

Jak modelować zachowania najskuteczniejszych pracowników?
  • W jaki sposób rozpoznawać obszary, dzięki którym dana osoba osiąga znacznie lepsze wyniki od pozostałych członków zespołu?
  • Jak zdiagnozować, na czym polega różnica pomiędzy nią a innymi handlowcami w zespole?
  • Jak z pomocą takiego pracownika rozwijać resztę zespołu?
Czytaj więcej
nr 56/2021

Czego sprzedawca nie słyszy od marketera, a powinien

Czego sprzedawca nie słyszy od marketera, a powinien
  • Jakie informacje dział marketingu powinien przekazywać działowi handlowemu, aby poprawić wyniki sprzedażowe firmy?
  • Jaka powinna być rola marketingowców we wprowadzaniu nowego handlowca do firmy?
Czytaj więcej
nr 55/2021

W czym konfiguratory produktu mogą pomóc szefowi sprzedaży?

W czym konfiguratory produktu mogą pomóc szefowi sprzedaży?
  • Czym są konfiguratory produktu?
  • Jakie informacje o kliencie i pracy handlowców można dzięki nim uzyskać?
  • Kto powinien być zaangażowany w proces tworzenia konfiguratora?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama