Dobre praktyki

nr 56/2021

Platforma do sprzedaży B2B ‑ zagrożenie czy ułatwienie?

Platforma do sprzedaży B2B - zagrożenie czy ułatwienie?
  • Czym są i jak działają platformy B2B?
  • Jaką platformę należy wybrać, aby osiągnąć jak najwyższe wyniki?
  • Jakie funkcje powinien mieć skuteczny system B2B i które z nich sprawdzą się w twojej firmie?
Czytaj więcej
nr 56/2021

Kompetencje warte... klienta

Kompetencje warte... klienta
  • Jakich umiejętności szukać u telemarketerów, a jakich u pracowników działu obsługi klienta?
  • Które umiejętności powinny być wspólne u kandydatów na oba te stanowiska?
Czytaj więcej
nr 56/2021

Jak modelować zachowania najskuteczniejszych pracowników?

Jak modelować zachowania najskuteczniejszych pracowników?
  • W jaki sposób rozpoznawać obszary, dzięki którym dana osoba osiąga znacznie lepsze wyniki od pozostałych członków zespołu?
  • Jak zdiagnozować, na czym polega różnica pomiędzy nią a innymi handlowcami w zespole?
  • Jak z pomocą takiego pracownika rozwijać resztę zespołu?
Czytaj więcej
nr 56/2021

Czego sprzedawca nie słyszy od marketera, a powinien

Czego sprzedawca nie słyszy od marketera, a powinien
  • Jakie informacje dział marketingu powinien przekazywać działowi handlowemu, aby poprawić wyniki sprzedażowe firmy?
  • Jaka powinna być rola marketingowców we wprowadzaniu nowego handlowca do firmy?
Czytaj więcej
nr 55/2021

W czym konfiguratory produktu mogą pomóc szefowi sprzedaży?

W czym konfiguratory produktu mogą pomóc szefowi sprzedaży?
  • Czym są konfiguratory produktu?
  • Jakie informacje o kliencie i pracy handlowców można dzięki nim uzyskać?
  • Kto powinien być zaangażowany w proces tworzenia konfiguratora?
Czytaj więcej
nr 55/2021

Kłamstwo ma krótką oś Y, czyli jak wykreślić nieprawdę

Kłamstwo ma krótką oś Y, czyli jak wykreślić nieprawdę
  • Jak uniknąć przekłamań, tworząc wykresy?
  • Czym powinniśmy się kierować, decydując się na użycie konkretnego typu wykresu?
  • Jak nie przesadzić z ilością danych prezentowanych na wykresie?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 55/2021

Jakie trudności niesie ze sobą proces przygotowania danych do analizy oraz jak sobie z nimi poradzić?

Jakie trudności niesie ze sobą proces przygotowania danych do analizy oraz jak sobie z nimi poradzić?

Gromadzenie danych jest procesem ciągłym, który polega na pozyskiwaniu optymalnych informacji, określaniu sposobów ich przechowywania oraz aktualizacji. Gromadzenie informacji powinno rozpoczynać się od wcześniejszego określenia potrzeb informacyjnych w przedsiębiorstwie, w przeciwnym wypadku można spodziewać się zalewu masy danych, które okażą się nieprzydatne lub koszt ich przefiltrowania przewyższy...

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama