Dobre praktyki

nr 53/2020

Jak uniknąć eskalacji konfliktów w nerwowych sytuacjach

Jak uniknąć eskalacji konfliktów w nerwowych sytuacjach
  • Co może być przyczyną konfliktów w czasie pandemii?
  • Jak pomóc pracownikom radzić sobie z niepewnością?
  • Jak zapobiegać konfliktom w miejscu pracy?
Czytaj więcej
nr 53/2020

Na tropie rynkowych nisz

Na tropie rynkowych nisz
  • Jak szukać nisz na rynku?
  • Jaką rolę w poszukiwaniu nisz rynkowych mogą odegrać sprzedawcy, a jaką szef sprzedaży?
  • Jakie źródła mogą być pomocne w tropieniu nisz na rynku?
Czytaj więcej
nr 52/2020

Co handlowcy myślą o social sellingu? (i dlaczego to nieprawda)

Co handlowcy myślą o social sellingu? (i dlaczego to nieprawda)
  • Jakie są najczęstsze obiekcje handlowców związane z social sellingiem?
  • Dlaczego warto, aby na początkowych etapach ścieżki zakupowej klienta działy sprzedaży i marketingu połączyły siły?
  • Jak wdrożyć w firmie program social sellingu?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 52/2020

Rozbudowa bazy mailingowej kampania VIP SALE

Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 52/2020

OR większy o 400%, a CTR o 250% w sklepie Deni Cler Milano za sprawą marketing automation

Czytaj więcej
nr 52/2020

Jak zmotywować handlowców do aktywnego pozyskiwania klientów B2B?

Jak zmotywować handlowców do aktywnego pozyskiwania klientów B2B?
  • Dlaczego niektórzy handlowcy nie chcą pracować w segmencie B2B?
  • Co zrobić, aby ułatwić handlowcom pozyskiwanie klientów biznesowych?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 52/2020

Mapowanie kompetencji sprzedażowych w zespole

Mapowanie kompetencji sprzedażowych w zespole
  • Na czym polega sekret sukcesu handlowców, którzy zawsze bez problemu realizują sprzedażowe plany?
  • Jak ocenić, gdzie tkwi siła naszego zespołu?
  • Czy istnieje uniwersalny przepis na idealnego handlowca?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama