Dobre praktyki

nr 52/2020

Co handlowcy myślą o social sellingu? (i dlaczego to nieprawda)

SS_52_78.jpg
  • Jakie są najczęstsze obiekcje handlowców związane z social sellingiem?
  • Dlaczego warto, aby na początkowych etapach ścieżki zakupowej klienta działy sprzedaży i marketingu połączyły siły?
  • Jak wdrożyć w firmie program social sellingu?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 52/2020

Rozbudowa bazy mailingowej kampania VIP SALE

Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 52/2020

OR większy o 400%, a CTR o 250% w sklepie Deni Cler Milano za sprawą marketing automation

Czytaj więcej
nr 52/2020

Jak zmotywować handlowców do aktywnego pozyskiwania klientów B2B?

SS_52_54.jpg
  • Dlaczego niektórzy handlowcy nie chcą pracować w segmencie B2B?
  • Co zrobić, aby ułatwić handlowcom pozyskiwanie klientów biznesowych?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 52/2020

Mapowanie kompetencji sprzedażowych w zespole

SS_52_48.jpg
  • Na czym polega sekret sukcesu handlowców, którzy zawsze bez problemu realizują sprzedażowe plany?
  • Jak ocenić, gdzie tkwi siła naszego zespołu?
  • Czy istnieje uniwersalny przepis na idealnego handlowca?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 52/2020

Zintegruj program fakturujący z rozwiązaniami e‑commerce ‑ multi‑integracje. Jak okiełznać najlepsze narzędzia i rozwiązania wspierające e‑commerce?

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 51/2020

Let them talk, czyli społeczny dowód słuszności w praktyce

ECOM_14_20.jpg
  • Co daje nam społeczny dowód słuszności?
  • Jak wykorzystać go w swoim biznesie?
  • Jak kreatywnie podejść do tematu?
Czytaj więcej
nr 51/2020

Media społecznościowe: narzędzie pracy a nie rozpraszacz

SS_51_80.jpg
  • Dlaczego firma powinna być obecna w mediach społecznościowych?
  • Jak zaplanować działania z wykorzystaniem mediów społecznościowych, aby były przydatnym narzędziem pracy, a nie rozpraszaczem?
  • Dlaczego warto wdrożyć w firmie politykę korzystania z mediów społecznościowych?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama