Dobre praktyki

nr 3/2023

Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w sprzedaży

Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w sprzedaży
  • O czym mówi zasada najniższej energii i co to ma wspólnego z pracą w sprzedaży?
  • Kiedy zasada najniższej energii ma najważniejsze zastosowanie?
  • Na czym polega efekt czystej ekspozycji?
Czytaj więcej
nr 3/2023

Jak podnieść efektywność własnej pracy przez zmianę codziennych nawyków

Jak podnieść efektywność własnej pracy przez zmianę codziennych nawyków
  • Na czym polega zaczynanie pracy z wizją końca, zgodnie ze stwierdzeniem Stephena Coveya?
  • Jakie nawyki pomogą lepiej zarządzać czasem?
  • Jakie narzędzia mogą nam pomóc w podnoszeniu własnej efektywności?
Czytaj więcej
nr 3/2023

Jak budować markę osobistą handlowca? Skuteczne rady z książek

Jak budować markę osobistą handlowca? Skuteczne rady z książek
  • Co ma wspólnego budowanie marki osobistej z wanną?
  • Dlaczego niektórzy handlowcy przy budowaniu marki osobistej zachowują się jak dziekan Zajączek z filmu „Chłopaki nie płaczą”?
  • Po co handlowcowi budowanie marki osobistej, skoro on ma tylko sprzedać?
Czytaj więcej
nr 3/2023

Jak rozwijać swoje kompetencje cyfrowe i dlaczego warto to robić

Jak rozwijać swoje kompetencje cyfrowe i dlaczego warto to robić

Wszyscy słyszeliśmy to już milion razy: musisz być bardziej cyfrowy! W końcu ukazała się na polskim rynku książka, która nadaje prawdziwe znaczenie temu modnemu słowu. Dwoje badaczy i wykładowcy – profesorowie Leonardi i Neeley, pokazują, jak samodzielnie możemy rozwinąć kompetencje cyfrowe i nauczyć się nowych sposobów myślenia, by lepiej zarządzać, wzajemnie się rozumieć i współpracować w świecie...

Czytaj więcej
nr 3/2023

Jak stworzyć treści, które zapewnią ci sukces w social mediach?

Jak stworzyć treści, które zapewnią ci sukces w social mediach?

Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą rozwijającym swój biznes w internecie? Chcesz tworzyć materiały na bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka i kurs copywritingu w jednym pomoże ci to zmienić. Znajdziesz w niej i teoretyczną wiedzę o tym, jak tworzyć skuteczne treści w internecie, i liczne ćwiczenia oraz zadania, dzięki którym niemal natychmiast zaczniesz...

Czytaj więcej
nr 3/2023

Jakim typem geniusza jesteś w pracy?

Jakim typem geniusza jesteś w pracy?

Patrick Lencioni, bestsellerowy autor „New York Timesa,” stworzył prawdziwie przełomowy model, który na zawsze zmieni sposób naszego myślenia o pracy i zespołach. Umożliwia on taki dobór pracowników i podział zadań między nimi, aby jako zespół wzajemnie się uzupełniali, osiągali wyznaczone cele, a jednocześnie odczuwali autentyczną satysfakcję z pracy.

Czytaj więcej
nr 2/2023

Jak trwale wpływać na zachowania pracowników?

Jak trwale wpływać na zachowania pracowników?
  • Jak nie popaść w pułapkę zarządzania przez nagrody zewnętrzne?
  • Na czym w praktyce polega nauka poprzez skojarzenia?
  • Jak działa warunkowanie klasyczne i warunkowanie sprawcze?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.