Dobre praktyki

nr 47/2019

Siedem podcastów, których szef sprzedaży powinien posłuchać

SS_47_74.jpg
  • Czym są podcasty?
  • Dlaczego warto słuchać ich na przykład zamiast zwykłego radia w samochodzie?
  • Gdzie szukać ciekawych podcastów i w jaki sposób można je odsłuchiwać?
Czytaj więcej
nr 47/2019

Kultura organizacyjna przewagą konkurencyjną przyszłości

SS_47_50.jpg
  • Jaki wpływ na wyniki firmy, w tym na sprzedaż, ma kultura organizacyjna?
  • Jakie mogą być skutki złej kultury organizacyjnej?
  • Jak wykorzystać kulturę organizacyjną firmy do budowania unikatowej przewagi konkurencyjnej?
Czytaj więcej
nr 47/2019

Jak sprzedawać złożone produkty przez sieć niezależnych partnerów?

SS_47_44.jpg
  • Jaki wpływ na wielkość sprzedaży produktu/usługi może mieć sprzedawca obsługujący klienta?
  • Jak działa model sprzedaży przez niezależnych dilerów i gdzie czyhają pułapki?
  • Co zrobić, aby dostawca produktu wykorzystał cały potencjał rynku?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 47/2019

Gdzie jest ograniczenie? Usprawnienie przedsiębiorstwa według Teorii Ograniczeń

CiRZ_3_2019_12.jpg

Zgodnie z teorią ograniczeń, każda organizacja ma co najmniej jedno ograniczenie, które ostatecznie limituje poziom osiąganych przez nią rezultatów. Ograniczenie może być fizyczne, w formie np. wąskiego gardła na produkcji lub wirtualne, w postaci stosowanych szkodliwych zasad lub procedur. Jaki jest klucz do identyfikacji tych ograniczeń w poszczególnych obszarach działalności firmy?

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 47/2019

Teoria ograniczeń ‑ co pierwsze: marketing czy łańcuch dostaw?

MC_65_14.jpg

Organizacje często starają się poprawić wyniki, wykorzystując wszystkie swoje zasoby jak to tylko możliwe, zamiast skupiać się na tym, co naprawdę uniemożliwia im ich poprawę. Teoria ograniczeń (TOC, Theory of Constraints), opracowana przez dr. Eliyahu Goldratta przełomowa metodologia zarządzania i doskonalenia organizacji, pomaga firmom skupić się na ich ograniczeniach i dzięki temu osiągać znacząco...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 47/2019

Wartość, nie cena!

  • Co i jak komunikować klientom, żeby zwiększyć efektywność sprzedaży?
  • Jakie czynniki decydują o efektywności argumentacji handlowej?
  • Co, wbrew powszechnym opiniom, nie jest korzyścią dla klienta?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 47/2019

Wiarygodność w sprzedaży ‑ jak ją zbudować i nieustannie podnosić?

  • Jakie czynniki wpływają na wiarygodność firmy?
  • Które narzędzia są najbardziej skuteczne w budowaniu wiarygodności firmy?
Czytaj więcej
nr 46/2019

Twój CRM, twój wybór

SS_46_73.jpg
  • Jakie (według wyników badań) oczekiwania wobec systemów CRM mają handlowcy, a jakie szefowie sprzedaży?
  • Na jakie pytania szef sprzedaży powinien znaleźć odpowiedź przed sięgnięciem po CRM?
  • Jakimi kryteriami kierować się przy wyborze systemu CRM, żeby rzeczywiście wspierał pracę zespołu handlowego?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama