Fotowoltaika, a także pozostałe źródła energii odnawialnej, to nie tylko ekonomika inwestycji, niskie rachunki za prąd czy niezależność od podwyżek cen energii, lecz także świadomość, że zielona, ekologiczna energia to fundament zmieniającego się świata. OZE w ciągu ostatnich kilku lat zyskało status najszybciej rozwijającego się sektora energetyki. Realny efekt biznesowy tej branży pokazują wyniki Columbus Elite – spółki będącej częścią Grupy Kapitałowej Columbus Energy, polskiego lidera rynku mikroinstalacji. Wypracowany standard jakości i unikatowy model relacji na linii doradca energetyczny – prosument widoczne są w postaci tzw. efektu ekologicznego, czyli ograniczenia emisji CO2 oraz w rachunkach za prąd.

#Thinkpower – ekologiczna świadomość procentuje

Inwestycja w fotowoltaikę to nie chwilowy trend, a przyszłościowa forma pozyskiwania darmowej, słonecznej energii, która staje się kołem zamachowym polskiej gospodarki. Niezależność energetyczna, niskie rachunki za prąd, bezobsługowość i długa żywotność instalacji to doskonały, ekoenergetyczny kierunek rozwoju zarówno dla przedsiębiorców, jak i właścicieli domów jednorodzinnych. Potwierdzają to m.in. założenia Polskiego Instytutu Energetycznego, który zakłada ponad dwukrotny wzrost liczby odnawialnych źródeł w naszym kraju, mimo aktualnego kryzysu gospodarczego. Czy założenie to jest na wyrost?

Wyniki Columbus Elite, spółki założonej w czerwcu 2019 r. w Krakowie przez Pawła Bednarka, Rafała Kołłątaja i Dawida Zielińskiego – prezesa Columbus Energy, pokazują, że perspektywa zielonej przyszłości jest realna. W niespełna rok spółka zakontraktowała blisko 5 tys. prosumentów, dla których zamontowano instalacje fotowoltaiczne o łącznej mocy niemal 22 MW.

#Thinkpeople – w trosce o dobro wspólne i bezpieczeństwo energetyczne

Unikalny system organizacji pracy Columbus Elite pozwala dostarczyć prosumentom kompleksową usługę na najwyższym poziomie, z dbałością o ich oszczędności i ochronę lokalnego środowiska. Ciągła edukacja ekologiczna doradców energetycznych jest źródłem satysfakcji oraz płaszczyzną realizowania skutecznych działań biznesowych w trosce o przyszłe pokolenia. Dla zespołu Columbus Elite najważniejsze są zaufanie, troska o klientów i budowanie poczucia bezpieczeństwa ekoenergetycznego.

Skuteczność biznesu procentuje dzięki perspektywicznym inwestycjom w rozwój organizacji i wypracowaniu unikalnego modelu biznesowego, który pozwala na skuteczne budowanie sieci partnerów, operacyjne podnoszenie jakości usług oraz dynamizowanie sieci sprzedaży. Kariera zawodowa jest wprost proporcjonalna do tempa rozwoju tego sektora rynku. Efektem intensyfikacji działań i ich adaptacji do zmieniających się warunków, jest wynik, który Columbus Elite osiągnął w pierwszym kwartale 2020 r. – dołożył do portfela całej firmy Columbus Energy ponad 7,5 MW mocy OZE. Jak podkreśla Rafał Kołłątaj, wiceprezes Zarządu Columbus Elite: – Zaufanie, troska i poczucie bezpieczeństwa są niezbędne do podjęcia pozytywnej decyzji.

Skuteczność sprzedaży w czasie pandemii buduje przede wszystkim odpowiednia postawa na wszystkich etapach kontaktu z klientem. Odpowiedzialność, konsekwencja, praca zdalna i relacja na linii doradca energetyczny – prosument - ich fundamentem jest bezpieczeństwo oraz odważne patrzenie w przyszłość. To procentuje! – Co ważne mimo koronowirusa – kwiecień miał najwyższą wartość sprzedaży od początku powstania spółki – potwierdza Paweł Bednarek, prezes Columbus Elite. Nowe realia związane z wybuchem pandemii to czas nie na obserwacje, a na działanie.

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Co handlowcy myślą o social sellingu? (i dlaczego to nieprawda)

SS_52_78.jpg
  • Jakie są najczęstsze obiekcje handlowców związane z social sellingiem?
  • Dlaczego warto, aby na początkowych etapach ścieżki zakupowej klienta działy sprzedaży i marketingu połączyły siły?
  • Jak wdrożyć w firmie program social sellingu?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 52/2020

Rozbudowa bazy mailingowej kampania VIP SALE

Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 52/2020

OR większy o 400%, a CTR o 250% w sklepie Deni Cler Milano za sprawą marketing automation

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama