Znudzone małpy, kreatywne misie w strojach znanych marek odzieżowych jako NFT zapraszają do swoich elitarnych klubów. Cyfrowe bliźniaki, cyberinfluencerzy, a może jeden dzień e-commerce z wątkami fashion i beauty w 2040 roku? Kamila Gębik zabiera nas w świat prognoz i predykcji związanych z przyszłością branży e-commerce i naszych zakupów online. Slow fashion ze Skandynawii czy fast fashion z Azji? Kto wygra ten wyścig?

Jak będzie się rozwijać e-commerce w branżach fashion i beauty?

Książka „Przyszłość e-commerce dla fashion i beauty” kierowana jest do wszystkich właścicieli sklepów internetowych, specjalistów, dyrektorów e-commerce, a także osób, które działają w digital marketingu. Dodatkowo publikacją powinny zainteresować się firmy oferujące usługi dla e-commerce i wszyscy ci, których interesuje nasza przyszłość i nowoczesne technologie. Książka jest skarbnicą wiedzy fachowych porad od ekspertów zebranych w jednym miejscu. 

Trochę statystyk:

  • 1000 NFT – tysiąc publikacji książki posiada swój cyfrowy odcisk w formie NFT.
  • 4 ilustracje – personalizowane w kolorze od aleksandrabirch.com.
  • Ponad 100 porad związanych z trendami i predykcjami na przyszłość dla e-commerce.
  • Ponad 30 ekspertów e-commerce, którzy dzielą się swoim doświadczeniem.
  • 4 wysoko merytoryczne rozdziały.
  • Ponad 200 stron materiału. ×

Tytuł: Przyszłość e-commerce dla fashion i beauty
Autor: Kamila Gębik
Wydawnictwo: KAMMEDIA Kamila Gębik

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

"Kliencie, jeśli przyznam ci rację, oboje będziemy w błędzie!" TOP 5 książek o skutecznej komunikacji w sprzedaży

"Kliencie, jeśli przyznam ci rację, oboje będziemy w błędzie!" TOP 5 książek o skutecznej komunikacji w sprzedaży
  • Dlaczego bez umiejętności odczytywania właściwego kontekstu nie ma szans na porozumienie w rozmowie?
  • Co Bóbr, Łasica, Lew i Spaniel mają wspólnego ze sprzedażą?
  • W jaki sposób słowo „jako” pomaga w sprzedaży?
Czytaj więcej

Negocjacje dla tych, którzy nie lubią negocjować

Negocjacje dla tych, którzy nie lubią negocjować

Barry Nalebuff, ekspert z Yale, prezentuje swoje radykalne, ale oparte na zasadach i sprawdzone podejście, które określa, co naprawdę jest stawką w każdych negocjacjach. Gwarantuje przy tym, że dostaniemy swoją połowę tortu przy stole.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.