Kokpit dyrektora handlowego

Tylko on-line nr 33/2017

Każdy dyrektor handlowy opiera swoje decyzje na danych i wie, jak ważna jest możliwość sprawnego i szybkiego ich przetwarzania. Przydatne jest narzędzie, w którym znajdują się wszystkie potrzebne informacje, przedstawione w sposób kompletny i przejrzysty. Takim właśnie narzędziem jest Kokpit Dyrektora Handlowego. Alternatywne nazwy kokpitu to dashboard lub onepager

Kokpit dyrektora handlowego

W materiale zostaną omówione narzędzia do tworzenia takiego właśnie kokpitu. Artykuł nie będzie w 100% techniczny, ponieważ tego typu narzędzia niekoniecznie należą do najbardziej zaawansowanych pod kątem zawartych w Excelu funkcji, ale za to są bardzo rozbudowane w kwestii wykorzystywanych elementów, takich jak tabele, wykresy oraz funkcjonalności typu formatowania warunkowe lub filtry.

Kokpit Dyrektora Handlowego to narzędzie służące bieżącemu monitorowaniu najważniejszych wskaźników biznesowych, tzw. KPI (ang. Key Performance Indicators). Dla dyrektora handlowego są nimi sprzedaż, marża, stany zapasu, GMROI, poziom realizacji celów i inne miary charakterystyczne dla branży, w której pracuje.

Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Pobierz pliki:

Źródło: Informacja Zarządcza nr 1/2016

Zobacz również

Jak liczyć wartość klienta (CLTV) w B2B?

Jak liczyć wartość klienta (CLTV) w B2B?
  • Czym jest CLTV?
  • Jak sprawdzić, ile tak naprawdę wart jest konkretny klient?
  • Jak zwiększać wartość klienta w B2B?
Czytaj więcej

Czego sprzedawca nie mówi marketerowi, a powinien

Czego sprzedawca nie mówi marketerowi, a powinien
  • Na jakie pytania dotyczące klientów i sprzedaży handlowcy mogą pomóc odpowiedzieć marketingowcom?
  • Jakie pytania z obszarów związanych z marketingiem sprzedawcy powinni zadawać klientom?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama