Na polskim rynku funkcjonuje ponad 120 programów lojalnościowych z przeróżnych branż, skierowanych do konsumentów końcowych. W jednej trzeciej z nich na poziomie deklaratywnym bierze udział ponad 1% uczestników programów, a próg 20% przekraczają trzy programy: PAYBACK, Tesco Clubcard i Vitay – Orlen.
Jak wynika z corocznych badań przeprowadzanych przez ARC Rynek i Opinia, Polacy stają się coraz bardziej aktywnymi i świadomymi uczestnikami programów lojalnościowych. Chociaż odsetek respondentów posiadających w swoim portfelu co najmniej jedną kartę programu lojalnościowego pierwszy raz od kilku lat spadł nieco poniżej 50%, to ci, którzy deklarują korzystanie z programów, przyznają, że są coraz aktywniejsi.
Spadek zainteresowania programami lojalnościowymi? Jednak nie…
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.